GYIK

  1. Hol tudok bejelentkezni?

Továbbra is a nyitóoldal jobb felső sarkában találod a "Bejelentkezés" gombot. Erre rányomva tudsz belépni a profilodba.

  1. Miért kell megváltoztatnom a jelszavam?

Az új oldalra való első belépéskor azért kell új jelszót generálnod, mert csak így tudjuk adatvédelmileg és technológiailag biztosítani az adatok biztonságos migrálását a profilodba. A jelszavad titkosított, még mi, az oldal üzemeltetői sem férhetünk hozzá, így nem is tudjuk automatikusan átemelni az új rendszerbe, hiszen adatbázis szinten is titkosítva van.

  1. Hol tudok regisztrálni?

Regisztrálni a Krémmániára a nyitóoldal jobb felső sarkában található "Regisztráció" gombra kattintva tudsz. Várunk!

  1. Hol tudok kijelentkezni?

Kijelentkezéshez a jobb felső sarokban lévő felhasználói nevedre kattints, majd a profilodon a jobb szélen lévő 'kijelentkezés' ikonra (kis ajtó kis nyíllal).

  1. Hol tudom a profil-beállításaimat módosítani?

Ehhez a jobb felső sarokban lévő felhasználói nevedre kattints, majd a profilodon a jobb szélen lévő 'módosítás' ikonra (kis jegyzetfüzet kis tollal).

  1. Hogyan tudok terméket feltölteni?

Ehhez be kell lépned a profilodba (a nyitóoldal jobb felső sarkában lévő "Bejelentkezés" gombbal), majd a termékek listaoldalán a jobb felső sarokban lévő "Új termék" gombra kattintva kezdheted el a feltöltési folyamatot.

  1. Hogyan tudok véleményt írni?

Ehhez be kell lépned a profilodba (a nyitóoldal jobb felső sarkában lévő "Bejelentkezés" gombbal), majd keresd ki az adott terméket a "Krémek" menüpontból, görgess le a termékoldalon és a jobb oldalon lévő "Vélemény hozzáadása" gombra kattintva már írhatod is, mit gondolsz erről a termékről.

  1. Hogyan tudok megjegyzést írni? / Hol találom a megjegyzés funkciót?

Ehhez be kell lépned a profilodba (a nyitóoldal jobb felső sarkában lévő "Bejelentkezés" gombbal), majd keresd ki az adott terméket a "Krémek" menüpontból, görgess le a termékoldalon és a már meglévő megjegyzések alatti "Megjegyzés hozzáadása" gombra kattintva már írhatod is.

  1. Hogyan tudok fórumozni?

A fórumozás lépései és szabályai nem változtak, ugyanúgy tudsz belépni és beszélgetni a többiekkel, ahogyan eddig is: a nyitóoldal felső menüsorában kattints a "Fórum" gombra és már írhatod is kommentjeidet

  1. Hogyan tudok feltölteni valamit a Krémmánia Piactérre? / Hogyan tudok eladni valamit a Krémmánián?

Ahhoz, hogy eladhass valamit a Piacterünkön, be kell lépned a profilodba (a nyitóoldal jobb felső sarkában lévő "Bejelentkezés" gombbal, vagy a nyitóoldali felső menüsorban a "Piactér"-re kattintva), majd a felugró kérdőívet kitöltve már fel is tudod tölteni az adott terméket eladásra.

  1. Hogyan tudok vásárolni a Krémmánia Piactéren?

Ahhoz, hogy vehess valamit a Piacterünkön, be kell lépned a profilodba (a nyitóoldal jobb felső sarkában lévő "Bejelentkezés" gombbal, vagy a nyitóoldali felső menüsorban a "Piactér"-re kattintva), majd a "Keresel valamit?" menüpontra nyomva már bent is találod magad a sok-sok megvételre kínált termék között.

  1. Hol tudok válaszolni egy véleményre?

Ahhoz, hogy válaszolhass egy másik felhasználónk véleményére, be kell lépned a profilodba (a nyitóoldal jobb felső sarkában lévő "Bejelentkezés" gombbal). Az adott terméket kikeresve a "Krémek" menüpontból, majd legörgetve a termékoldal aljára, a "Válasz" gombbal tudsz is reagálni az ott lévő véleményekre.

Lájkolni egy véleményt bejelentkezés nélkül is lehet.

  1. Miért nem látom a válasz gombot egy vélemény alatt?

Ahhoz, hogy válaszolhass egy másik felhasználónk véleményére, be kell lépned a profilodba (a nyitóoldal jobb felső sarkában lévő "Bejelentkezés" gombbal).

  1. Hol találom az összetevők leírásait?

Egy adott terméket kiválasztva és a termékadatlapon legörgetve szokásosan megtalálod az összetevők listáját. Ha az egeret az összetevő fölé viszed, máris láthatod a leírását, kattintás nélkül is. Természetesen, ha bármely összetevőre ráklikkelsz, akkor is megtalálod a leírást, egy összesítő oldalra jutva, ahol listázzuk is azokat a termékeket, amik tartalmazzák a kiválasztott összetevőt.

  1. Hogyan tudok terméket tesztelni?

Termékteszteléshez be kell lépned a profilodba (a nyitóoldal jobb felső sarkában lévő "Bejelentkezés" gombbal), majd a főmenüből válaszd ki a "Tesztek" menüpontot, ahol megtalálod az éppen futó teszteket. A jelentkezésekre vonatkozó feltételeket és egyéb információkat is megtalálod a tesztek végoldalán, de a fő szabály nem változott, akkor tudsz terméktesztelésre jelentkezni, ha korábban már legalább 10 jóváhagyott véleményt írtál nekünk.

  1. Hogyan tudom használni a "Polcaim" funkciót?

Ezt a szuper funkciót sokan kértétek már és mivel szerintünk is nagyon jó dolog, le is fejlesztettük nektek. Használatához be kell lépned a profilodba (a nyitóoldal jobb felső sarkában lévő "Bejelentkezés" gombbal), majd a jobb felső sarokban lévő felhasználói nevedre kattintva, a profil-adatlapodon bal oldalon lévő menüsor első eleme a "Polcaim" funkció, ahol saját gyűjteményekbe rendezheted termékeidet. A jobb szélen lévő plusz jelre kattintva hozhatsz létre polcokat.

  1. Hogyan tehetek terméket a polcaimra?

Egy adott termék aloldalán, a leírás alatt találsz egy gombot 3 pöttyel. Erre kattintva máris előugrik az a lehetőség, hogy a terméket a Polcaidra tehesd.

  1. Hogyan tudom összeállítani a kedvenceim listáját?

Használatához be kell lépned a profilodba (a nyitóoldal jobb felső sarkában lévő "Bejelentkezés" gombbal), majd a jobb felső sarokban lévő felhasználói nevedre kattintva, a profil-adatlapodon bal oldalon lévő menüsor második eleme a "Kedvenceim" funkció, ahol az általad kedvencnek jelölt termékeket listázzuk.

  1. Hogyan jelölhetek kedvencnek egy terméket?

Ennek a funkciónak a használatához be kell lépned a profilodba (a nyitóoldal jobb felső sarkában lévő "Bejelentkezés" gombbal). Kétféleképpen jelölhetsz kedvencnek egy terméket: az adott termék adatlapján, a termékleírás alatt található szívecske ikon megnyomásával a termék a kedvenceid közé kerül, vagy pedig a "Krémek" menüpont alatt bármely termékkategória alatt listázott bármelyik termék fotója mellett lévő szívecske ikonra nyomva.

  1. Mi lesz az eddigi jogosultságaimmal/kommentjeimmel/véleményeimmel?

Ha a megújulás előtt frissítetted az e-mail címed (vagyis olyan van megadva, ami aktuális), majd az új oldalon új jelszót is generáltál, akkor minden eddigi eredményed, véleményed és minden profiladatod megtalálod ugyanúgy, mint eddig.

  1. Mit kell tennem az első bejelentkezésemkor az új site-on?

Mikor első alkalommal jársz az új site-on, mint régi Krémmániás, kezdő lépésként arra kérünk, hogy lépj be a profilodba (a nyitóoldal jobb felső sarkában lévő "Bejelentkezés" gombbal), majd módosítsd a jelszavad. Utána böngéssz, véleményezz és keress ugyanúgy a Krémmánián, mint eddig.

  1. Hol tudok visszajelezni a szerkesztőknek az új site-tal kapcsolatban?

Mivel mi egy véleményeken alapuló oldal vagyunk, a megújulás kapcsán is szívesen látjuk segítő szándékú meglátásaitokat, hiszen ez egy közösségi oldal, nektek fejlesztjük. Ha szeretnéd megosztani velünk erre irányuló gondolataidat, javaslataidat, keress bennünket a kremmania.ugyfelszolgalat@centralmediacsoport.hu e-mail címen. Köszönjük!

  1. Van-e teendőm az új oldalon, ha a régin Google-lel, vagy Facebook-kal regisztráltam?

Ebben az esetben nincs teendőd, minden eddigi eredményed, véleményed és minden profiladatod megtalálod ugyanúgy, mint eddig.

  1. Nem tudok bejelentkezni Facebook-on keresztül, mit tegyek?

Dolgozunk a megoldáson. Azt javasoljuk, hogy addig, amíg a Facebook elhárítja a hibát, hozz létre egy új regisztrációt az email címeddel vagy Google segítségével, hogy ne maradj le semmiről a Krémmánián.

  1. Nem tudok regisztrálni Facebook-on keresztül, mit tegyek?

Ha hibaüzenetet kapsz a Facebookkal való regisztráció során, akkor kérünk, hogy próbálj meg az e-mail címeddel, vagy Google-ön keresztül regisztrálni a Krémmániára. Mi pedig igyekszünk elhárítani a hibát.

  1. Ha nem frissítettem az e-mail címem és nem generáltam új jelszót, mit tegyek?

Ez esetben keress bennünket a kremmania.ugyfelszolgalat@centralmediacsoport.hu e-mail címen. Köszönjük!

  1. Nem találom az új oldalon az előző napi feltöltésem/véleményem, miért?

Egy teljes weboldal megújulása és átköltöztetése hatalmas munka és pár napot igénybe vesz, míg az élesítés előtti 2 napon feltöltött tevékenységek is átkerülnek az új oldalra. Tehát kérünk, hogy légy türelemmel egy kicsit, pár nap múlva meg fog jelenni a feltöltésed/véleményed.

  1. Mit jelentenek a Krémmánia felhasználói besorolások?

Aktivitásuk alapján négy kategóriába soroljuk felhasználóinkat.

a) Ha egy felhasználónknak 1000 vagy több pontja van, és eléri az elit státuszt, akkor az ő szintje a „Krémek Krémje”.

b) Ha egy felhasználónknak 400 vagy több pontja van, de nem éri el az 1000 pontot, akkor az ő szintje a „Krémmániás”.

c) Ha egy felhasználónknak 60 vagy több pontja van, de nem éri el a 400 pontot, akkor az ő szintje a „Krémkedvelő”.

d) Ha egy felhasználónknak kevesebb mint 60 pontja van, akkor az ő szintje az „Újonc”.

Mindig is fontos volt számunkra, hogy elismerjük és kiemeljük lelkes felhasználóinkat, akik aktívan hozzájárulnak az oldal működéséhez. Tehát ha terméket töltesz fel, vagy véleményt írsz, akkor pontokat gyűjthetsz. Minél több pontod lesz, annál magasabb szintre jutsz a Krémmánián!

Köszönjük, hogy ilyen aktívak vagytok az oldalon és mindenkit bíztatunk a feljebb lépésre!

  1. Szeretnék megvásárolni tőletek egy adott terméket!

A Krémmánián sajnos nem lehet vásárolni, mert mi egy véleménygyűjtő oldal vagyunk. Érdemes megkérdezni a többi felhasználót kommentben, hogy hol lelhető fel a termék, vagy nézd meg a termék adatlapján, mert lehetséges, hogy valamelyik felhasználónk feltette eladásra.

  1. Feltöltöttem egy terméket, de törölve lett, miért?

Ha egy termékfeltöltés eltűnik, akkor törlésre került azért, mert már szerepelt az adatbázisunkban vagy pedig azért, mert hiányosan/hibásan lett feltöltve.