Cécred – debütált Beyoncé hajápoló márkája
A Cécred induló kínálat tagjaként nyolc, extravagáns kiszerelésű hajápoló mutatkozott be.
Parfümjeivel eddig is jelen volt a szépségiparban Beyoncé, ám most úgy tűnik, eljött az idő, hogy Queen Bey jobban megvesse a lábát e területen. Kézenfekvő megoldás lehetett volna erre egy sminkmárka beindítása is, ám a Grammy-díjas énekesnő inkább a hajápolók mellett tette le a voksát. A Cécred induló kínálat tagjaként nyolc, extravagáns kiszerelésű hajápoló mutatkozott be.
A Cécred elnevezés Beyoncé nevéből ered: míg az “cé”-re végződik, a brand ezekkel a betűkkel kezdődik, teljes egésze pedig egy kis szójátékot alkot a “sacred”, azaz szent/szentelt szóval, mellyel a hajápolási rutint szeretné a rituálék szintjére magasztalni. A hajápoló márka igazgatását egyébként az énekesnő anyukájával, Tina Knowles-al közösen végzi.
A márka érkezését Beyoncé már múlt év májusában beharangozta. Meg kell hagyni, akkor is már egy picit megkésettnek éreztük tettét, hogy sokadik sztárként saját beauty márkát indítson, de távol álljon tőlünk, hogy ne szurkolnánk neki a sikerhez.
Akkoriban mindenesetre úgy mesélt tervének előzményeiről, hogy “A Destiny’s Child úgy indult, hogy eleinte a vendégek számára adtunk elő, amíg készült a frizurájuk [anyukája fodrász szalonjában – a szerk.]. Nagyon sok nővel találkoztam, akik mind másféle módon, ám épp oly nagy mértékben voltak kreatívak, vállalkozószelleműek. Személyesen tapasztaltam, hogy a mód, ahogy hajunkat ápoljuk, gondoskodunk róla, hat a lelkünkre is. Figyeltem, ahogy anyukám gyógyít, ahogy szolgálatára van annyi asszonynak. Rengeteget tanultam a hajápolásról az évek során, és mindig is álmodoztam róla, hogy valamiképp továbbviszem az örökségét.”
Látványra a hajápolók kétségtelenül vonzóak, mintha csak modern műalkotások lennének. A kis szobroknak álcázott tégelyek és flakonok minimalista designjának minden eleme a luxust képviseli.
A nyolc hajápoló közt találunk festett hajra is megfelelő, hialuronsavat tartalmazó általános sampont, valamint egy mentás illatú, fejbőr hámlasztó, extrán tisztító változatot, ha intenzívebb hatásra van szükség időnként. A hidratáló kondicionáló mellett egy lotion állagú hajápoló is elérhető, aminél szintén a hidratálás van fókuszban, hogy csökkentse a hajszálak szöszösségét. Extra ápolást a Cécred hajmaszktól kaphatunk, ami egy szabadalmaztatott bioaktív keratin fermentátum összetevőt tartalmaz.
Aki szereti a fürdőszobai hajszeánszokat, érdekesnek fogja találni a kétlépcsős, fementált rizs kivonatot is tartalmazó hajápoló szettet. Egy spéci (és persze külön megvásárolható) mixerben mi magunk keverhetjük össze a por állagú hajápolót vízzel, majd vihetjük fel a hajra. Öt perc hatóidő után jön a második lépés: egy krémes állagú hajápoló, amivel megtoldjuk hajpakolásunkat. Ezt további öt perc hatóidőt követően mosunk le a hajról, így eredményül extrán sima, selymes tapintású hajat kapunk az ígéretek szerint.
Végül, a rutin lezárásaként persze Beyoncé márkájánál is találunk hajápoló olajat, ami 13 természetes olaj keverékéből áll össze.
Az újdonságok 11 ezer forintos árról indulnak, ennyiért a sampont rendelhetjük meg, mellé a kondicionáló például már további 13 900 forint, míg a kínálat legdrágább tagja a kétlépéses rituálé csomag: 19 ezer forint, a shaker nélkül.