David Beckham szépségnagyhatalom lett
A férfi, akiről a metroszexuális kifejezést megalkották, most a fürdőnk felé vette az irányt.
A férfi, akiről a metroszexuális kifejezést megalkották, most a fürdőnk felé vette az irányt. Jobban mondva a pasink fürdője felé.
David Beckham ugyanis saját kozmetikai márkát indított a L’Oreal-al, aminek első termékei ez év márciusában fognak megjelenni. Egyből hozzá kell tenni, Amerikában, a magyar piacra lépésről egyenlőre nincs szó.
A House 99 by David Beckham kizárólag férfi kozmetikumokat tartalmaz, első körben 13 jelenik majd meg, amelyek a borotválkozáshoz, szakállápoláshoz és hajformázáshoz kapcsolódnak.
Míg felesége az Estée Lauderrel közös sminkkollekciója sikerére lehet büszke, addig jó esély van rá, hogy Davidnek a L’Oreal-al sikerül majd utat törnie magának a top brandek társaságába.
A márka nevébe a 99-es szám egyébként nem hasraütés-szerűen került bele: David és Victoria első fia, Brooklyn 1999-ben született, majd ugyanabban az évben házasodtak össze, valamint akkori csapata, a Manchester United szintén 1999-ben nyerte meg egy szezon alatt az UEFA-bajnokok ligáját, az angol bajnokságot és az angol kupát is.
A kozmetikumok csomagolása az utóbbi években ismét menővé vált borbélyműhelyek designját hozza, a fekete flakonok és tégelyek kellően macsósak és kortalanok egyszerre ahhoz, hogy stílustól és életkortól függően érdeklődésre tartsanak számot a férfiak körében.
Az árakról még sokat nem tudni, az mindenesetre biztos, hogy nem a drogériás szegmenst bővíti az új márka, az ugyanis a L’Oréal Luxe-hoz, vagyis a luxusdivízióhoz tartozik, ahol olyan nevek szerepelnek, mint Kiehl’s, a Giorgio Armani vagy az Yves Saint Laurent.