
Letarolta a Tik Tok-ot a Dettol kézmosós kihívása
Pár napja fut még csak a Tik Tok-on a Dettol kézmosós kihívása, de már több mint 12 milliárdnyi megtekintésnél tart az egyre csak sokasodó minivideóknak
Pár napja fut még csak a Tik Tok-on a Dettol kézmosós kihívása, de már több mint 12 milliárdnyi megtekintésnél tart az egyre csak sokasodó minivideóknak köszönhetően. A #HandWashChallenge lényege, hogy csatlakozva a kihíváshoz, a márka által megadott dalra kell táncikálni vagy pózolni, miközben a képernyőn is megjelenő kézmosási lépéseket kell végigmutogatni és az egészből egy cuki videót kreálni.

A kihívást Indiában indította útjára a Dettol, ahol szintén megjelent a koronavírus és ezzel is szeretnék minél szélesebb körben felhívni a figyelmet az alapos és rendszeres kézmosás szükségességére.
@nishaguragain Wash and stay calm ##handwashchallenge @dettol_india
♬ Hand Washing Song - Viruss
Az ötlet egyszerű és nagyszerű, innen is gratula a marketinges csapatnak, hogy ilyen pontosan ráérzeztek, hogyan kell egy márkát a Tik Tok-on népszerűsíteni anélkül, az tolakodó és erőszakos lenne. Ráadásul még az aktuális krízishelyzetre is megfelelően reagált.