Elle Fanning is Palvin Barbi nyomdokaiba lépett
A most zajló Cannes-i Filmfesztiválon debütált új, szépségnagyköveti pozíciójában a színésznő.
A most zajló Cannes-i Filmfesztiválon debütált új, szépségnagyköveti pozíciójában a színésznő. A L’Oreal Paris arcaként olyan hírességek csapatába tartozik immár, mint Julianne Moore, Susan Sarandon, Andie MacDowell, Eva Longoria vagy Blake Lively. És ne feledkezzünk meg Palvin Barbiról sem, aki már bő hat éve állócsillaga a beauty márkának.
Elle-t nővéréhez, Dakota Fanninghez hasonlóan már egész fiatalon rabul ejtette a divat világa, 13 éves volt mikor először reklámkampányokban szerepelt. Olyan világmárkák anyagain láthattuk őt, mint a Tiffany & Co., a Miu Miu vagy épp a Marc by Marc Jacobs.
A L’Oreal nem véletlenül időzítette mostanra a nagy hír bejelentését: a márka már húsz éve a Cannes-i Filmfesztivál hivatalos támogatója, Elle-nek pedig két filmjét is bemutatták: a Csábítást (The Beguiled) és a How to Talk to Girls at Parties címűt.
A WWD-nek így nyilatkoztak választásukról: “Mint elismert színésznő, ő a tökéletes arc az új generáció számára, emellett pedig a sminkmesterek számára is inspiráló vele dolgozni.”
Elsőként a Voluminous Lash Paradise Mascara szempillaspirálhoz kapcsolódó fotózáson vett részt, amelynek helyszíne egy párizsi kastély volt. A szempillaspirált, amiből vízálló változat is elérhető, hatását tekintve megjelenése óta a Too Faced Better Than Sex spiráljához hasonlítják, ami elég hízelgő az újdonság számára, hiszen a TF szempillaspirálját óriási imádat övezi.
A Voluminous Lash Paradise Mascara dúsítja és megnöveli a szempillákat, de anélkül, hogy azok csomóssá, darabossá válnának. A lenti videóból még több tapasztalatot megtudhattok az újdonság használatáról – azt is, miben teljesítette túl a BTS-t.
Végül visszatérve picit Elle-re, íme két videó, hogy lássátok, miért is bírjuk annyira a fiatal színésznőt: