
Emilia Clarke lett a Dolce&Gabbana új arca
A márka a The One női parfüm reklámarcának kérte fel a Trónok harca színésznőjét, a szereplésével készülő kampányfotók szeptembertől lesznek láthatóak.
A márka a The One női parfüm reklámarcának kérte fel a Trónok harca színésznőjét, a szereplésével készülő kampányfotók szeptembertől lesznek láthatóak. Az Emmy-díjra is jelölt fiatal szépség “új szerepéről” szóló hírt épp csak pár nappal előzte meg a másik bejelentés, hogy az illat férfi változatának arca szintén a filmsorozat egyik szereplője lesz, mégpedig Kit Harington, aki Havas Jon karakterét játssza.

“Emilia Clarke tökéletesen megtestesíti mindazt, ami egy Dolce&Gabbana nőt jelent: sugárzó és élettel teli” – mondta el Domenico Dolce és Stefano Gabbana a Vogue számára – “Személyisége és természetes szépsége tökéletesen illik a kampány lényegéhez: vidámság, spontaneitás és a kitörő életöröm az, amit középpontba állítunk. Ő az igazi The One!”
Emilia Clarke-nak ez az első felkérése, hogy egy parfüm arca legyen. Korábban volt már hasonló szereplése, amikor 2015-ben a Dior Jewellery arca volt és már több neves divatmagazin címlapján is láthattuk, mint a Vogue és a Marie Claire.
A Vogue számára 2015-ben, mikor a címlapjukra is felkerült egy nagyon helyes interjút is adott a színésznő, akit a Mielőtt megismertelek mozifilmben is láthattunk már.
De essen szó magáról a The One parfümről is. A Dolce&Gabbana egyik legnépszerűbb illatáról van szó, ami a Krémmánián is egészen szép pontozású (4,29), pedig mint tudjuk, egy parfüm illatának megítélése roppant szubjektív dolog. A 2006-ban megjelent orientális virágos-gyümölcsös illat rendkívül érzéki kompozíció, amit a púderes vaníliás jegyek tesznek különlegessé. Inkább őszi-téli illatról van szó, nem véletlen, hogy a kampány is szeptemberben fog majd indulni. A parfüm a vélemények alapján tartós és nem tolakodóan erős.