
Ezért nem gyárt Rihanna szempillaspirált
Több mint 1450 féle szempillaspirál van a Krémmánia adatbázisában, minden hónapra jut egy még hosszabb, még dúsabb pillákat ígérő csodakefe, mégis úgy tűnik, a kategória
Több mint 1450 féle szempillaspirál van a Krémmánia adatbázisában, minden hónapra jut egy még hosszabb, még dúsabb pillákat ígérő csodakefe, mégis úgy tűnik, a kategória növekedése lassulni kezdett.
A tartós szempilla-hosszabbítások ugyanis jóval kényelmesebb megoldást nyújtanak, hiszen elég pár hetente frissíteni őket, de az otthon felhelyezhető műszempillák is látványosabb eredménnyel kecsegtetnek, mint bármelyik tubusos készítmény. A versenytársak erősödése pedig azzal járt, hogy a szempillaspirálok kategóriájának növekedését az eddigi 4% helyett a következő pár évre nézve már csak 2%-ra teszik az elemzők.

A szempillaspirálok ellen szól ráadásul, hogy egy jó minőségű termék kifejlesztése költséges mutatvány, az olyan felkapott márkák pedig, mint a Rihanna által indított Fenty Beauty, a Kylie Cosmetics, a KKW Beauty vagy az Anastasia Beverly Hills pedig inkább bele sem vág ebbe a kockázatos procedúrába.

Éves szinten 2500 milliárd (!) forint értékű szempillaspirált adnak el a világban az Euromonitor International adatai szerint, ez az őrült összeg azonban csak a nagy, stabil háttérrel rendelkező márkáknak teszi megérőssé, hogy kutatás-fejlesztésre költsenek a témában. A K+F kiadások ugyanis olyan nagyok, hogy egyszerűbb, ha az Instagram segítségével feltört szépségmárkák inkább a könnyebben kikeverhető szemfestékek, por alapú festékek és rúzsok terén villantanak valami szokatlant és újszerűt, ami a minőség terén is megállják a helyüket.
