La Beauté Louis Vuitton – a luxus új szintje a smink világában

La Beauté Louis Vuitton – a luxus új szintje a smink világában

A Louis Vuitton belépett a sminkpiacra. A La Beauté kollekció a luxus új szintjét képviseli, áraival még az Hermès sminkjeit is felülmúlja.

újdonságok
sminkkollekció
Pat McGrath
luxusmárka
Louis Vuitton
Megosztás:

A Louis Vuitton több mint 170 év után belép a dekorkozmetikumok piacára, és bemutatja első sminkkollekcióját, a La Beauté Louis Vuitton-t. Nem akármilyen pozicionálással, ugyanis a kollekció darabjai még a luxusmárkák körében is magasnak számítanak – jóval meghaladják például az Hermès sminktermékeinek árkategóriáját.

Fotó: Louis Vuitton

A kreatív vezető szerepét Pat McGrath tölti be, aki több mint két évtizede dolgozik együtt a Louis Vuitton divatházzal. A divatbemutatók sminkjei az ő kreativitását dicsérik, és most elsőszámú irányítóként fűzi össze a luxust, az innovációt és a szépség művészetét az LV kollekciójában.

A La Beauté kollekció három fő pillérre épül

Az újdonságok augusztus 25-én debütálnak, de már most tudni, mi várja a nagyérdeműt:

  • LV Rouge – 55 különböző árnyalatban elérhető rúzs, 27 szatén és 28 matt kivitelben. A formulák shea vajjal és hialuronsavval gazdagítottak, így leírásuk alapján akár 12 órán át kényelmes viseletet biztosítanak. A rúzsok illatát Jacques Cavallier Belletrud parfümőr alkotta meg, mimóza, jázmin és rózsa jegyekkel.

    Fotó: Louis Vuitton
  • LV Baume – 10 fényes, színezett ajakbalzsam, amelyek a rúzsokhoz hasonlóan ápoló hatóanyagokkal készültek. Az ajakápolók közül kiemelkedik az 051 Monogram Touch, amely a márka ikonikus árnyalatának lágyabb verziója.

  • LV Ombres – 8 négyes szemhéjpaletta, mely intenzív ragyogást biztosít. A formulák növényi szkvalánnal és kaméliavirág-olaj kivonattal gazdagítottak.

Fotó: Louis Vuitton

Luxus minden részletben

A termékek nem csupán belső tartalmuk miatt különlegesek. A csomagolásokat Konstantin Grcic ipari formatervező álmodta meg, és minden darab újratölthető. A rúzsok és szemhéjpaletták monogrammotívumokkal díszítettek, a kiegészítők között pedig megtalálhatók a bőrtokok, púdertartók és limitált kiadású neszesszerek is.

Az exkluzivitás élményét fokozza, hogy a vásárlók egyes darabokat személyre szabhatnak: a rúzsok és balzsamok gravírozhatók, a szemhéjpaletták aljára pedig egyedi felirat kerülhet.

Fotó: Louis Vuitton

Mindennek meg van az ára

Mindez persze az árakban is bőséggel leképeződik. A La Beauté Louis Vuitton kollekció darabjai a luxus csúcsát képviselik. A rúzsok és ajakbalzsamok ára 160 dollár (kb. 55 000 forint),  a szemhéjpalettáké 250 dollár (kb 86 ezer forint), a refillek pedig 69 és 92 dollár között mozognak (kb. 23-32 000 forint). Összehasonlításképpen a Hermès sminktermékei vagy a Chanel, Dior kínálata valahol abban az árkategóriában áll meg, ahol a La Beauté elkezdődik.

Érdekes taktika ez az árképzés a luxusmárkától, hisz a kozmetikumok tipikusan azok a termékek, amikkel egy, a törzsvásárlóiknál jóval szélesebb kör számára válhatnak elérhetővé – jelentős bevételt generálva a márkáknak. A LV azonban azzal, hogy más luxusmárkákhoz képest is drágábban kínálja portékáját, szinte esélytelenné teszi, hogy szélesebb körben is valós keresletet generáljon.

A márka nem a tömegek számára elérhető, „belépő” luxust kínálja, hanem egy olyan exkluzív, prémium kategóriát, amely kizárólag a legelhivatottabb – és legtehetősebb – rajongókat célozza meg.

Megosztás: