
Marc Jacobs parfümjének Uber-es akcióját nem csak a vásárlók imádták
A Daisy parfümhöz még múlt évben készült a kampány, ami nemrég a Glossy magazin Legjobb Beauty Brand Kampány díját nyerte el – nem véletlenül. Az
A Daisy parfümhöz még múlt évben készült a kampány, ami nemrég a Glossy magazin Legjobb Beauty Brand Kampány díját nyerte el – nem véletlenül. Az ötlet egyszerű volt, de a kivitelezés mesteri, mi pedig csak irigykedhetünk azokra a csajokra, akik beülhettek a százszorszépekkel telerakott Uber-be.
Az elsőként New Yorkban megtartott akció lényege az volt, hogy egy vasárnapi napon hat órán át elérhetők voltak a spéci fekete Uber-ek, amik belül telis-tele voltak valódi virágokkal. Azoknak, akik Daisy Daze Uber-t akartak hívni, egy külön promo kódot kellett használniuk, a szerencsések pedig nem csak, hogy százszorszépekkel díszített járgánnyal tehették meg útjukat, de egy üveg parfümöt és egy erre az alkalomra összeállított zenei válogatást is kaptak ajándékba.

A villámkampány hatalmas közösségi médiaaktivitást eredményezett, 5459 igénylés érkezett az Uber felé a felmatricázott Daisy Daze kocsikra, hogy New York egy meghatározott területén belül játssza el a taxis szerepét nekik. Végül 200-an voltak olyan szerencsések, hogy beülhettek az autóba, az általuk #MJDaisy hashtaggel készített megosztásokat pedig közel 61 milliószor látták, ami hatalmas számnak számít.
Marc Jacob Daisy Daze Uber Campaign from Sweden Unlimited on Vimeo.
Az akcióról – ami a legelső Uber-es együttműködésnek számított a beauty márkák köréből – persze minden (divat)magazin hírt adott online felületén, amiket összességében 153 milliószor láttak.

A kampányt egyébként pár hónappal később Prágában is megcsinálták, ahol négy Uber cirkált egy szép őszi napon a cseh csajok legnagyobb örömére.
Reméljük egy nap nálunk is sort kerít valamelyik parfümmárka egy hasonló akcióra, az érdeklődés borítékolható lenne.