A Milani sminkmárka belepíárkodott Amber Heard és Johnny Depp perébe
Amber Heard háza táján áll a bál, a színésznőről azt állítja a Milani sminkmárka, hogy hazudott a bíróságon.
Az elmúlt napok legnagyobb celebbotránya – már a hungarikum Tóth Gabis vonalon túl – Amber Heard és Johnny Depp pereskedésének legújabb fordulója, amely napról napra szolgáltatja a csámocsgnivalót a nagyközönségnek. Most épp Amber Heard háza táján van botrány, a színésznőről ugyanis azt állítja a Milani sminkmárka, hogy hazudott a bíróságon. Ez pedig egy nőknek szánt kozmetikumokat áruló márkától egy nőt ért bántalmazások miatt (is) indított per esetén minimum érdekes lépésnek számít.
Történt ugyanis, hogy a színésznő azt állította, mikor házasságuk alatt családon belüli erőszak áldozata volt, minden esetben a Milani korrektorpalettáját használta, hogy elfedje vele a nyomokat. A nyilvános ülésen készült felvéltelt látva azonban a sminkmárka a színésznő ügyvédeihez (és a közösségi médiához) fordult, a bíróságon felmutatott sminktermékük ugyanis még nem létezett Heard és Depp házassága idején. Mint írják, 2014 és 2016 közé tehetők a vélt bántalmazások, azonban a Milani csak 2017-ben mutatta be az érintett sminktermékét.
Tévedés ne essék, nem vonjuk kétségbe, hogy Depp akár fizikai, akár lelki bántalmazást követett volna el (és már azt sem, hogy Heard is hasonlóképp járhatott el), éppen ezért is számít bátor és érdekes lépésnek, hogy egy alapvetően nőknek szánt termékeket forgalmazó márka éppen a per női tagjának szavahihetőségét vonja kétségbe.
Persze nem a Milani lenne az utolsó, aki Heard szavahihetőségét vonja kétségbe. A Depp ellen vívott harca évek óta tart, és egyre többeknek tűnik úgy, az egész egy elmérgesedett viszonból lett lejáratókampány, ami a színész karrierjét jó időre aláásta, miközben messze nem az a valóság, amit Heard állít.
@milanicosmetics You asked us… let the record show that our Correcting Kit launched in 2017!👀 #milanicosmetics ♬ International Super Spy - dylan
Bár a kommentelők közt nem kevesen vannak, amik egy vitatott színvonalú, de kétségtelenül milliódolláros értékű reklámot látnak csak amögött, hogy a Milani “beleszólt” a perbe, sokan vélik úgy, márka ezzel a húzásával ismét bebizonyította, Amber Heard minimum túloz állításaiban.
Hozzá kell tenni a dologhoz, hogy Heard jogi képviselője nem nevezte néven a Milani Cosmeticset, a felmutatott korrektorpaletta lehetett csupán egy illusztráció is, szóban mégis az hangzott el, “Ez az, amit használt. És meglehetősen jól belejött, mint hallani fogják Amber vallomását, hogyan kell a különböző színeket kevernie aszerint, ahogy zúzódásai változtak.”