Új név, új irány: jönnek a Rabanne sminktermékek
Újabb lépést tett a 60 éves márka, hogy megújítsa magát: bemutatta azonos nevű sminkmárkáját.
A júniusi névváltoztatást követően, melynek során a Paco Rabanne brand Rabanne-ra rövidült, újabb lépést tett a 60 éves márka, hogy megújítsa magát: bemutatta azonos nevű sminkmárkáját.
A divatmárkára jellemző Space Age stílus ihlette sminktermékek 20-40 dollár közötti áron érhetők el, többségük kifejezetten dögös dizájnnal. A márka nem titkolt célja, hogy az újdonságokkal a Z generációs fiatalokat szólítsa meg az ezüst és arany színekben csillogó, karakteres megjelenésű sminktermékekkel.
Mi minden találunk a Rabanne szépségsarkában? Több árnyalatban elérhető rúzst és szájfényt, 30 különböző árnyalatban folyékony alapozót, és a külcsínyt tekintve a leglátványosabbnak számító kettes és négyes szemfestékpalettákat.
A kezdő szortimentbe tartoznak még különböző pigmentek és csillámok, amikkel tovább fokozhatjuk a smink ragyogását, valamint egy szempillaspirál-család primerrel, fekete spirállal és egy ezüstös-aranyos csillogású fedőszínnel.