Idris és Sabrina Elba szépségmárkát indított

Idris és Sabrina Elba szépségmárkát indított

S’able Labs néven érkeznek az újdonságok.

szépségmárka
Idris Elba
S’able Labs
Megosztás:

S’able Labs néven indította el genderless szépségmárkáját Idris Elba színész és felesége, melynek induló kollekciójában három arcápoló található.

Idris Elba és Sabrina Elba
Idris Elba és Sabrina Elba (Fotó: David M. Benett/Dave Benett/Getty Images for Annabel’s)

A házaspár a hírek szerint nem a celebmárkáktól megszokott módon lépett a szépségápolási bizniszbe, vagyis nem csupán nevüket adták egy termékcsoporthoz, amelyet egy erre szakosodott cég legyártott számukra. Helyette a márkaindítás ötlete a pandémia alatt fogalmazódott meg bennük, annak az Instás élőzésnek a folyományaként, amit 2020-ban indítottak Together Tuesdays néven, párkapcsolati témák feldolgozására. Coupledom néven idővel egy podcast sorozatba is belefogtak, mely szintén az emberi kapcsolatok építésével, erősítésével, a mentális egészséggel foglalkozik.

Ahogyan Sabrina Elba a Glossynak elmonda, “Nincs szüksége a világnak még egy bőrápolási vagy celebritáshoz köthető bőrápolási márkára. Azonban úgy éreztük, van egy rés a piacon, amiről érdemes beszélni, amivel érdemes foglalkozni.” 

Így végül a lelki egészség mellé a testi egészséget is zászlójukra tűzték e kozmetikai márka formájában, aminek kialakításakor fontosnak tartották, hogy olyan természetes alapanyagokat használjanak, amik a lehető legfenntarthatóbb forrásból származnak. Meg is kapta a márka egyből a Butterfly Mark védjegyet, amit azon luxusmárkák tudhatnak magukénak, amik az azt kiállító független szervezet vizsgálata szerint megfelelnek a szigorú fenntarthatósági, gazdálkodási kritériumoknak.

S’able Labs
A S’able Labs induló bőrápolói

Az induló kozmetikumok közt találjuk a Qasil Cleanser arctisztítót, a Black Seed Toner arcápolót és a Baobab Moisturizer hidratáló krémet, áruk 30 és 56 dollár között (12-23  ezer forint) mozog.

A színész nem tagadja, egyikük sem beauty guru, azonban fontosnak tartja, hogy közösségi média felületein párbeszédet indítson a férfiakkal a bőrápolásról, mely szerinte még jócskán tabutémának számít. Azonban ha egy olyan szexi, macsó férfi mint Idris Elba bevállalja a témát, és egy biztonságot teret kínál bárki érdeklődő számára, hogy tájékozódjon, ismerkedjen a lehetőségekkel, talán a férfiak valamivel nagyobb része lesz nyitott a bőrápolási tudnivalókra.

 

Megosztás: