Bemutatta Kim Kardashian új bőrápoló márkáját, több kérdést vet fel, mint szeretnénk
Hűen a K-betűkhöz, Kim Kardashian bemutatta SKKN BY KIM szépségmárkáját.
Múlt év végén jelentette be Kim Kardashian, hogy KKW Beauty és KKW Fragrance márkáit kivezeti, és azok megújításával tárja majd elénk kozmetikumait. Nos, a váltás megtörtént, és hűen a K-betűkhöz, bemutatta SKKN BY KIM szépségmárkáját.
Kardashianról régóta tudható, hogy psoriasis bőrbetegsége van, a gyulladásos bőrállapot volt az, ami egyre inkább arra ösztönözte, hogy komolyabban foglalkozzon a bőrápolással. Hogy mennyire eltökélt a szép ÉS fiatalos bőrkép megtartásában, ragyogóan kifejezi, amit egy interjúban mondott:
Ha azt mondanák nekem, hogy fiatalabbnak fogok kinézni, ha szó szerint kakit kell ennem minden nap, megtenném. De tényleg.
Hogy ez a kijelentése mennyire buzdítja rajongóit az önelfogadásra, jó kérdés, aggódniuk azonban nem kell, az újdonságok efféle összetevőket nem tartalmaznak, ám ott lesznek bennük a jól bejáratott niacinamide, glikolsav és tejsav, shea vaj, hialuronsav, C-vitamin és a szkvalán is.
Régi-új márkája egyből kilenc bőrápolóval nyit, mint a Harper’s Bazaarnak elmondta, hiába javasolták számára, hogy indulásként csak 2-3 terméket mutasson be, úgy tartotta hitelesnek, ha a termékcsalád mindent tartalmaz, amit ő is használ. Így hát készült:
- arctisztító
- toner
- hámlasztó
- hialuronsavas szérum
- Vitamin C8 szérum
- Hidratáló krém
- Szemkörnyékápoló
- C-vitaminos olajcseppek
- hidratáló éjszakai bőrápoló olaj
Árukat sem aprózta el a celebritás, 43 és 95 dollár között mozognak (16-35 ezer forint), ha a teljes pakkot meg akarnánk venni, 633 dollárba kerülne (232 ezer forint). Vigaszt nem nyújt, de érdemes tudni, hogy a termékek újratölthetők, ezek kiszerelése pedig 5-10 dollárral olcsóbb. Egy picit ide visszacsatolnánk az összetevőket is: bár a márka majd hónap végén kezdi az értékesítést, így az INCI-k még nem ismertek, reméljük, egy minden bokorban termő niás vagy C-vitaminos szérumnál többet nyújtanak ennyi pénzért.
A márka designja oly minimalista, akár Kardashian otthona, ám a letisztult, bézs tégelyek máris erős kritikát kaptak: az @estéelaundry dobta fel a kérdést, vajon mennyiben hasonlít a bőrápolók csomagolása a múlt évben díjnyertes Nature of Things márka csomagolására?