Atomy

A 2009-ben alapított dél-koreai Atomy egy globális hálózati marketing vállalat, amely 2023 decemberében a világ 27 régiójában folytat közvetlen értékesítést, beleértve Dél-Koreát is.

Megalakulása óta az Atomy gyorsan fejlődött a fogyasztóközpontú hálózati marketing révén, amely szigorúan betartja Park Han-gill vezérigazgató „abszolút minőség, abszolút ár” elvét. A vállalat fáradhatatlanul dolgozott a fenntartható növekedés alapjainak megteremtésén, amelyek az innovatív gondolkodáson alapulnak, amely az ügyfelek sikerét tűzi ki kulcsfontosságú célként, valamint egy olyan vállalati kultúrát, amely az elvekre, az inkluzív növekedésre és a megosztásra összpontosít.

Az Atomy fogyasztó-orientált hálózati marketing stratégiát alkalmaz. Kedvező, minőségibb, kedvezőbb áron kínált termékeket választ ki, amelyeket olyan értékesítési csatornákon keresztül értékesít, amelyek felveszik a versenyt az áruházakkal, diszkont üzletekkel, otthoni bevásárlási hálózatokkal és az online vásárlással. Más szóval, olyan termékeket találunk náluk, amelyek minőségben és árban versenyképesebbek, mint a más csatornákon forgalmazott hasonló termékek, amelyek az ügyfelek javát szolgálják.

Krémek