Be Minimalist

Az egyre kevésbé unortodoxnak tekintett, szinte monokomponensű funkcionális termékeket készítő brandek sorát gazdagító Be Minimalist azért lépett a piacra, hogy könnyen értelmezhető, szorgalmas, aktív hatóanyagok magas koncentrációján alapuló termékeket állítson elő, amelyek valóban azt teszik, amit ígérnek, maradéktalanul megfelelve az adott speciális bőrproblémával kapcsolatos elvárásoknak. Az indiai márka a legmagasabb szakmai sztenderdeknek eleget téve alakítja az egyes termékek összetételét, és kliensei szmára mindig egyértelmű információt közöl a felhasznált összetevőkről, azok koncentrációjáról és funkciójáról, hogy segítsen eligazodni a választásban. A vállalat még meg sem kezdte fizetett hirdetési kampányát, amikorra a termékei körül kialakuló felhajtás teljesen organikusan óriási növekedést gerjesztett az eladásaiban. A Be Minimalist üzleti stratégiájának fontos eleme a fogyasztók edukálása, a közösségi oldalakon folyamatos oktatást nyújt az arra fogékonyaknak az összetevőkről, a bőrről, és ezek kapcsolatárl.

Krémek