feelxo:
Mitől lesz jó egy bőrápoló termék? Az ésszerű válasz nem lehet más, mint az összetétel. Nem a marketing, nem a hype, és nem a lehető legnagyobb profitra való törekvés. A feelxo: csapata praktikus szempontok alapján arra összpontosít, hogy eltöröljön minden irracionalitást a készítmények gyártása és a felhasználókhoz való eljuttatása során. A fölösleges és haszontalan érdekeket gyakorlati értékké konvertáló szöuli márka a valódi értéket a termékeiben szereplő hatóanyagok mennyéségében határozza meg. A feelxo: szérumokban 830 000 ppm-től 1 000 000 ppb-ig terjed az aktív hatóanyagok mennyisége, amivel végső soron megkönnyíteni igyekszik vásárlói döntéseit és életét. A márka elsősorban saját készítményeiben hisz, hiszen kísérleti csapata éveket töltött azzal, hogy megtalálja a formulák funkcionális összetevőinek optimális szintjét és azok harmóniáját. Több száz kudarc után a vállalat szakemberei végül levonták a szükséges tanulságokat, és ma már teljes mellszélességgel állnak a végletekig tökéletesített formulák mögé. A feelxo: kollekció célja megváltoztatni a „speciális bőrápolás túl bonyolult és nehéz” sztereotípiát, és apró változtatások mentén megreformálni a hagyományos bőrápolási rutint. A termékeket kigondoló tapasztalt dermatológusok nem a felszínen megjelenő átmeneti hatásokra, hanem a bőr természetes erejének kiaknázására és megőrzésére összpontosítanak.