grüum

A grüum négy manchesteri jóbarát története, akik úgy döntöttek, hogy felhagynak a munkájukkal, befektetik megtakarításaikat, és kipróbálják magukat a szépségiparban. Az egész egy felfedezőúttal kezdődött a szupermarketek szépségápolási szekciójában: balra egy hatalmas rózsaszín szakasz, jobbra egy apró szürke kuckó, felháborítóan hazug és átlátszó állítások, és az elgondolkodtató árak...Vajon miért ekkora a nemek közötti megosztottság? Miért zavarják össze a nőket annyira a túlbonyolított választási lehetőségekkel,  és miért olyan korlátozott férfiaké? Miért olyan rózsaszín a női szakasz, és miért olyan szürke a férfiaké? Tényleg ennyire mások az emberek? És a jó minőségért tényleg ilyen magas árat kell fizetni? Nem, ennek egyszerűen annyi az oka, hogy egy maroknyi globális vállalkozás irányítja a világ szépségipari piacát, a túlzó árazás pedig a hatalmas marketing költségvetésnek, a díszes csomagolásnak és a hírességek ajánlásainak köszönhetőek. A grüum ezzel szembeszállva az álságos profitorientált gyakorlat helyett átlátható, becsületes, valódi igényeket és célt szolgáló készítményeket kínál fel mindkét nemnek, amibkől bárki felépítheti el saját, személyre szabott grüum rutinját. A brit csapat éveket töltött a termékcsalád tervezésével és tökéletesítésével, a skandináv eszmék ihlette formulák a minőségi alapanyagokra épülnek, trükkök és nagy hűhó mellőzésével, korra és nemre való tekintet nélkül mindenkinek, fenntartható csomagolásban, alacsonyan tartott költségekel és árakkal.

Krémek