Helia-D

Cruelty-free
Drogéria
Magyar

A '80-as évek elején a magyar nézők egy tévéinterjúban megismerhettek egy kedves nénit, aki idős kora ellenére napraforgószárból készített saját krémjének köszönhetően, bámulatos módon megőrizte arcbőre frissességét, simaságát. A látvány rendkívül meggyőző volt, így a Biogal Gyógyszergyár érdemesnek tartotta a krémet arra, hogy alapos laboratóriumi vizsgálatnak vesse alá. A vizsgálatok eredményei a gyógyszergyár felkészült kutatóit is gyorsan meggyőzték, így haladéktalanul megkezdték, egy napraforgószár-kivonaton alapuló testápoló termékcsalád kifejlesztését. A '80-as évek közepére a termékcsalád tagjainak száma meghaladta a harmincat, és éves szinten több millió doboz krémet vettek a vásárlók. Pár év múlva a krém az amerikai piacon is keresett termékké vált, miután a már akkor sem túl fiatal, magyar származású híresség, Gábor Zsazsa azt mondta egy intejúban, hogy a még akkor is szép bőrét a Helia-D-nek köszönheti.

A rendszerváltozás viharos gazdasági eseményei, és a sorozatos tulajdonosváltások a Helia-D-t is megviselték, de a krém sohasem tűnt el a polcokról, és  csendben megőrizte jelentős piaci részesedését a magyar arckrémpiacon.

2004-ben egy magyar befektetői csoport elhatározta, hogy a Helia-D-t visszahelyezi az őt megillető helyre mind a hölgyek pipereasztalán, mind az illatszerboltok és drogériák polcain.

Krémek