Tree of Life Beauty

Natúrkozmetikum

A Tree of Life olyan kozmetikumokra specializálódott, amelyek ugyanolyan nívósak, technológiailag fejlettek és hatékonyak, mint a presztízsmárkák készítményei, de azok árának töredékéért vásárolhatók meg. Az amerikai márkát 2016-ban megalapító mikrobiológus túl sokat csalódott életében a szépségápolási piacon lévő bőrápoló termékek miatt, amelyek vagy nem voltak hatákonyak, vagy túl sokba kerültek, ezért alaposan kitanulmányozta és tesztelte az egyes márkák készítményeit, hogy megtudja, ténylegesen melyek azok az összetevők, amik képesek valódi eredményeket produkálni, és melyek tartoznak a habverés és töltelékanyag kategóriába. A Tree of Life termékcsaládjának kifejlesztésekor kizárólag a pozitív előjelű aktív hatóanyagokra koncentrált, és kihagyott minden negatívat, semlegeset vagy extra fölösleget. A hiánypótló, széles közönség számára is megfizethető, ugyanakkor elegáns kozmetikumokat minőségellenőrzött, klinikailag tesztelt, növényi alapú, lehetőség szerint bio össztevők és csúcstechnológiás hatóanyagok alkotják. A Tree of Life üzleti filozófiája nagyban hasonlít a The Ordinary filozófiájára: úgy tartja alacsonyan a költségeket, hogy nagyon keveset költ marketingre, a márka webhelye és közösségi médiás megjelenései rendkívül visszafogottak, az értékesítést szájhagyományra bízza. A kollekció a minimális marketing ellenére már most több ezer pozitív, elfogulatlan Amazon-értékelést tudhat magáénak.

Krémek