
Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
BabaCica92
Limitált kiadás. Szantálfa és mandulavirág illattal.
Kiszerelés: 80 g
2012.11.12. 09:06
Olyan büdös, hogy nem mertem beletenni a fürdővizembe, valószínű akukában fogja végezni....
2012.11.07. 18:15
Osztani tudom a csodálatos illata van de hamar elillan dolgot. Nyilván az orrom is hozzászokik hamar hozzá, de ezen felül az árát megéri.
2012.10.22. 19:26
Nekem csalódás volt. Büdös is volt és zavaros mosogatólé lett a vízből.
Utoljára szerkesztve: 2012.09.24. 19:08 - 2012.09.24. 19:08
Nagyon jó illata van bár sajnos tényleg nem tartós. 1 fürdésnél elhasználtam az egész csomagot de már szinte az elején elillant az illata. Bár fürdés után még éreztem picit a bőrömön, de nem sokáig. Viszont nagyon jó puha lett tőle a bőröm. :) Nekem a vizet is beszínezte sárgára, sőt még a kád is sárgás lett egy-két helyen. x'D
2012.09.22. 16:43
Se íze se bűze.1 kád vízzel elhasználtam az egész csomagot, gondolván, hogy a márka ezt megelőző fürdősóinál a fél csomag kevés volt. Borzasztóan enyhén érződik a szantál, míg az ember beleönti a vízbe. Aztán a só elkeveredik, és onnantól egy kád sima vízben ázik az ember.Nagy kár, mert imádom a szantál illatát, itt viszont erőlködnöm kellett, hogy odaképzeljem. Amellett van ez a fixa ideám, hogy a fürdősóknak tudniuk is kellene valamit. Találtam már néhány kiváló izomlazító, serkentő, relaxáló produktumot. Nem muszáj tudnia ezek közül akármelyiket, de akkor legalább legyen illata vagy, végső kétségbeesés: fesse meg a vizet, jelezvén, hogy egyáltalán OTT van! Félek, a Plútó mögött rejtőzködő földönkívülieket előbb megtalálnák a Hubble űrteleszkóppal.
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.