Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
minaya
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetevők: mandarin, férzia, gyöngyvirág, rózsa, pézsma, cédrus, málna, körte, bazsalikom, zöld jegyek
2021.01.19. 22:13
Rajtam kifejezettem intenzív gyümölcsös illata volt, és tartós is. Egyszer jó, de nem tartom egyedi illatnak, így nem vettem újra.
2018.06.04. 12:16
Friss, nyári illat, kifújáskor citrusos-gyümölcsös, leszáradáskor édesebb, lágyabb, virágosabb. Tény, hogy lehetne tartósabb, de hétköznapokra ideális lehet.
2018.05.21. 09:25
Igazából egy "lélekparfüm" :))Amikor nem akarunk vagy nem merünk semmilyen érzést vagy hangulatot közvetíteni az illatunkkal,akkor magunkra fújjuk ezt és lélekben meg vagyunk nyugodva,hogy van rajtunk parfüm.Persze a környezetünk ebből semmit nem vesz észre:))Egyszerű jellegtelen,semmi szilázzsal nem rendelkező enyhe virágos fuvallat.Ajándékillatnak is szokták az ilyesmit titulálni,mert nem lehet vele mellélőni,mondjuk nálam sikerülne.A mese jutna eszembe,amikor a bíró lányának kell is ajándékot vinnie a királyhoz meg nem is.Ezzel az illattal kapnék is parfümöt meg nem is :DDDSzámomra értékelhetetlen.
2016.12.13. 22:18
A tartóssága nagyon bosszantó,mivel nagyon kevés ideig érződik. Pedig isteni illat,sokáig volt a kedvencem,de számomra az ár és tartósság szempontjából nem éri meg.
Utoljára szerkesztve: 2014.12.18. 06:57 - 2014.12.16. 15:12
Engem nagyon megfogott ez az illat. Semmi különös, de bennem mégis sikerült maradandót és felejthetetlent kialakítania. Illatpróba után addig nem nyugodtam, míg magamévá nem tettem. Nagyon komfortos nekem, igazi "én" illat. Sajnos nem elég tartós, de picit a ruhára, sálra is fújva egész nap érzem.
Nézd meg mások eladó kozmetikumait, vagy add el a saját termékeidet.
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.