Magyar kozmetikai márkák, amelyekért Hollywood is rajong

Magyar kozmetikai márkák, amelyekért Hollywood is rajong

“Szépségem 50%-át anyámnak, 50%-át Ernő Lászlónak köszönhetem.” – ezt az elhíresült mondatot maga Audrey Hepburn mondta a magyar származású bőrgyógyászról.

újdonságok
bőrápolás
magyar márka
Eminence Organic Skin Care
Ernő László
Omorovicza
Megosztás:

“Szépségem 50%-át anyámnak, 50%-át Ernő Lászlónak köszönhetem.” – ezt az elhíresült mondatot maga Audrey Hepburn mondta a magyar származású bőrgyógyászról. Ám nem Ernő László az egyetlen hazánk fia, aki olyan kozmetikai márkát alapított, mely világhírre tett szert. Ismerd meg, miért rajong fél Hollywood az Omorovicza, az Eminence Organic Skin Care vagy az Ernő László kozmetikumokért.

Omorovicza – A királyi fürdők titka

Az Omorovicza története nemcsak a magyar gyógyvizek hatására alapuló kozmetikumok megszületéséről szó, hanem egy különleges szerelemről is szól. Margaret de Heinrich, az amerikai nagykövet kabinetfőnökeként Budapestre érkezve ismerkedett össze Stephen de Heinrich de Omorovicza-val, akivel egymásba szerettek, és szerelmükből házasság lett. Leendő férje mutatta be Margaretnek a város híres termálfürdőit, ahol már az első fürdőlátogatást követően észrevette, hogy bőre ragyogóbb és egészségesebb lett. Kíváncsisága nem hagyta nyugodni, orvosokat kérdezett meg a változás okáról, akik elmagyarázták: a magyar gyógyvizekben található ásványi anyagok stimulálják a kollagén- és elasztintermelést.

Margaretet és férjét annyira lenyűgözte ez a természeti csoda, hogy tudományos kutatásokat rendeltek a különböző vízforrások hatásairól, azzal a céllal, hogy pontosan meghatározzák, mely ásványok felelnek a bőr minőségének látványos javulásáért. A kutatások eredményeként született meg az Omorovicza, amely a magyar termálvizek elemeit és biofermentációs eljárást alkalmazva kínál kivételes hatékonyságú bőrápoló termékeket.

Termékeik parabén-, szilikon-, kőolaj- és szintetikus illatanyag-mentesek, így érzékeny bőrűek számára is ideálisak. A kínálatukban megtalálhatóak arctisztítók, szérumok, hidratálók, maszkok és különleges spa-termékek is. A márka prémium pozíciója miatt főként a luxus bőrápolás iránt érdeklődők körében népszerű.

Fotó: Frazer Harrison/WireImage és omorovicza.com

A budapesti termálfürdők gyógyító erejét modern luxussá varázsoló Omorovicza márka a természetes ásványi anyagokat ötvözi innovatív technológiával. A márka ikonikus terméke, az Omorovicza Magyar Királynő Permet, ami a Krémmánián is a legnépszerűbb kozmetikumuknak számít, és ami nemcsak a backstage szépségápolás kedvence, hanem olyan hírességek is esküsznek rá, mint Gwyneth Paltrow, Kate Hudson, Jodie Comer és Uma Thurman. Ez a finom permet frissíti és hidratálja a bőrt, miközben elegáns illatával kényeztet.

Erno Laszlo – A bőrápolás úttörője

Ernő László neve a világ egyik legelső bőrgyógyász-specialistájaként vált ismertté, aki a 20. század közepén forradalmasította a szépségápolást. 1927-ben Budapesten alapította meg első bőrgyógyászati intézetét, ahol személyre szabott terápiákkal kezelte a bőrproblémákat, ami abban az időben teljesen úttörőnek számított. Ő volt az első, aki felismerte, hogy a bőr egészsége és szépsége kéz a kézben jár, és hogy az egyéni bőrtípusokhoz igazított rutin kulcsfontosságú.

Hírnevét az hozta meg, hogy a magyar hercegnő, Stephanie von Hohenlohe súlyosan aknés arcbőrét sikeresen kezelte, majd ezt követően az európai elit tagjai is sorra keresték fel. 1939-ben New Yorkba emigrált, ahol megalapította a Dr. Erno Laszlo Institute-ot a Park Avenue-n. Az általa kidolgozott arcápolási rutin öt lépésből állt: tisztítás, tonizálás, kezelő szérum, hidratálás és védelem – és mai napig megállja a helyét. Dr. László az elsők között volt, aki a dupla arctisztítás módszerét alkalmazta, amely olajjal történő előtisztításból és szappanos lemosásból áll.

Mindezek után érthető, hogy az Erno Laszlo márkáért miért rajongtak olyan legendás hírességek is, mint Audrey Hepburn, Marilyn Monroe, Greta Garbo, Grace Kelly és Jacqueline Kennedy Onassis. Monroe különösen kedvelte az Active Phelityl Cream hidratálót, Hepburn pedig számos alkalommal beszélt róla, hogy bőrének szépségét Ernő László kozmetikumainak köszönheti. “Szépségem 50%-át anyámnak, 50%-át Ernő Lászlónak köszönhetem.” – jelentette ki egy alkalommal.

Fotó: Hulton Archive/Getty Image és ErnoLaszlo.com

Manapság a márka termékei közé tartoznak tisztító olajok, arclemosók, szappanok, tonikok, szérumok és krémek is, különféle bőrtípusokra. A Krémmánia legnépszerűbb terméke az Erno Laszlo Tengeri Iszap Szappan, mely leírása szerint a magnéziumból, nátriumból, káliumból, kalciumból és brómból álló ásványi anyag komplexe szabályozza a sejtek víztartalmát. A prémium kategóriás termékek célcsoportja azok, akik tudatosan keresik a hagyományos, tudományosan megalapozott bőrápolást.

Eminence Organic Skin Care – A természetes szépség ereje

Az Eminence Organic Skin Care márkát 1958-ban alapították Magyarországon. A márka eredetileg egy családi vállalkozásként indult, amely természetes, kézzel készült kozmetikumokat állított elő. Később, a magyar származású Boldijarre Koronczay vitte tovább a márkát, és Kanadában újraindította, ahol jelenleg is működik a központja.

A márka ma már világszerte elismert az organikus gazdálkodásból származó összetevőkből készült termékeiről. A termékek kézzel készülnek, mesterséges illatanyagok és színezékek nélkül, és minden eladás után egy fát is ültetnek – eddig több mint 23 millió fát telepítettek. A kínálatuk széles: arctisztítók, hámlasztók, maszkok, hidratálók, szérumok és testápolók is szerepelnek benne. A márka filozófiája szerint a bőrápolás nemcsak a szépségről, hanem az egészségről és a fenntarthatóságról is szól. Ideális választás azoknak, akik környezettudatosan szeretnének prémium minőséget választani. Érdekes, hogy itthon kevésbé ismert, a Krémmánián is csak pár terméke van fenn, egyik ilyen az Eminence Strawberry Rhubarb Hyaluronic Serum, ami bőrnyugtató cica-val, eper és rebarbarakivonattal kombinálva mélyen hidratálja a bőrt, különösen a száraz vagy vízhiányos bőrre ajánlott. Kristen Bell nagy kedvence a szérum.

Fotó: Theo Wargo/Getty Images for Tribeca Festival és eminenceorganics.com

A márka termékeiért olyan sztárok rajonganak, mint Cameron Diaz, Madonna, Channing Tatum vagy Alicia Keys. Keys különösen kedveli a Clear Skin Probiotic Masque és a Rosehip & Lemongrass Repair Balm termékeket, amelyek segítenek megőrizni bőrének tisztaságát és ragyogását. A márka szezonális különlegességei, mint a Pumpkin Latte Hydration Mask, igazi spa-élményt nyújtanak otthon is.

Megosztás: