Too Faced x Estée Lauder – Az egyesülés, amitől felbolydult a beauty világ

Too Faced x Estée Lauder – Az egyesülés, amitől felbolydult a beauty világ

1,45 milliárd dollárért az Estée Lauder család tagja lett a Too Faced kozmetikai márka. 

Esteé Lauder
too faced
Megosztás:

1,45 milliárd dollárért az Estée Lauder család tagja lett a Too Faced kozmetikai márka.  Még jó, hogy épp elkészítettük a szépségipar családfáit, máris kezdődhet az újrarajzolás.

meglepett

Az Estée Lauder Cégcsoport számára az eddigi legnagyobb volumenű felvásárlásnak számít Jarrod Blandino és Jeremy Johnson 1998-ban alapított márkája, ami elsősorban az Y generáció ifjait célozza meg termékeivel. A hatalmas összeget is (többek között) ezért voltak hajlandóak megfizetni, ugyanis az EL portfóliójából igencsak hiányzott egy erős, a fiatal korosztály körében keresett beauty márka. Stabil és jól körülhatárolható célközönségének köszönhetően pedig nem várható, hogy a már meglévő testvérmárkák elől happolná el a Too Faced a kuncsaftokat.

A márka termékei közül egyébként a Better Than Sex szempillaspirál a legsikeresebb, ami szinte a megjelenésétől a legjobb eladási számokkal büszkélkedhet a Sephora kínálatában, de alapozója és szemhéjárnyaló szettjei is folyamatosan a TOP5-ben vannak. A szempillaspirál nálunk is egészen szép, 4,36-os értékeléssel bír és ahhoz képest, hogy csak online, külföldről lehet beszerezni, ráadásul nem is az olcsó árkategóriához tartozik, sokan birtokolják már valamelyik kiadását. Hozzá kell tenni, egészen csini INCI-je is van.

És épp ez az a terület, ahol az üdvrivalgás zajába némi elkeseredett hüppögés is keveredik. Kétségtelen ugyan, hogy szélesebb körű, nagyobb támogatást kapó értékesítésre lesz így lehetőség, nő a marketing büdzsé és még számtalan más előnyt tartogathat egy fiatal márka számára  egy ilyen felvásárlás. Másik oldalról azonban a Too Faced egy pillanat alatt elveszítette CF (cruelty free) jelölését. Mi már töröltük az adatbázisunkból és nyilván a nemzetközi nyuszis listákról is távoznia kell.

Igaz Balladino nem győzi hangsúlyozni minden nyilatkozatában, hogy az egyesülés ezen a területen semmilyen változást nem okoz a márka számára, de nem kell naivnak lenni. A Too Faced bevételei ezentúl az EL Cégcsoporthoz tartoznak, ami pedig ilyen szinten köteles állatokon is tesztelnie az összetevőit, ha másért nem is hát azért, hogy márkáival a kínai piacon is jelen lehessen. Ott ugyanis a tesztelés feltétele az értékesítésnek. (A CF minősítés rejtelmeiről itt olvashatod el korábbi írásunkat.)

toofaced

De hogy valami jó hírrel is szolgáljunk, az egyesülésnek hála a márka termékkínálata a közeljövőben arcápolási termékekkel és parfümökkel is bővülni fog és ki tudja, talán hamarosan néhány csinos kis beauty állványuk is betéved Magyarország területére.

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Megosztás: