Frudia

Távol-Keleti

2016‑ban alakuló dél‑koreai bőrápolási márka, amelynek névösszetétele: „fruit” (gyümölcs) + „dia” (görögül „által/által‑”), utalva a gyümölcsből származó hatóanyagokra. A márka egyik fő erénye, hogy saját fejlesztésű R VITA W™ technológiát alkalmaz, mely alacsony hőmérsékleten vonja ki a gyümölcsök, magvak és héjak értékes tápanyagait és antioxidánsait a bőr számára. Termékei között gyakran találhatók olyan formulák, amelyek például áfonyát, gránátalmát, avokádót vagy szőlőt tartalmaznak — céljuk a hidratálás, a bőr táplálása és az antioxidáns védelem nyújtása. Frudia célja, hogy természetes eredetű összetevőket és korszerű bőrápolási megközelítést ötvözzön – a márka hitelességét növeli, hogy minden termék Koreában készül. 

Krémek