Hoppá! Beyoncé épp lecsúszott egy trendről, vagy tud valamit, amit mi nem?
“Alig várom, hogy kipróbáljátok, amit alkottam.” – írta Beyoncé posztjában.
“Alig várom, hogy kipróbáljátok, amit alkottam.” – írta Beyoncé posztjában, mely alapján felettébb gyanús, hogy az énekesnő épp meghódítani készül a hajápolók piacát.
“Hányan tudtátok, hogy az első munkám a levágott haj felsöprése volt anyukám fodrászatában? – indított a kérdéssel Beyoncé, majd folytatta a történetet azzal, hogy – A Destiny’s Child úgy indult, hogy eleinte a vendégek számára adtunk elő, amíg készült a frizurájuk. Nagyon sok nővel találkoztam, akik mind másféle módon, ám épp oly nagy mértékben voltak kreatívak, vállalkozószelleműek. Személyesen tapasztaltam, hogy a mód, ahogy hajunkat ápoljuk, gondoskodunk róla, hat a lelkünkre is. Figyeltem, ahogy anyukám gyógyít, ahogy szolgálatára van annyi asszonynak. Rengeteget tanultam a hajápolásról az évek során, és mindig is álmodoztam róla, hogy valamiképp továbbviszem az örökségét.”
Beyoncénak nem ez az első üzleti vállalkozása a szépségipar területén, bár az is igaz, hogy az elmúlt években nem volt hasonló projektje. 2010-ben dobta piacra Heat néven első parfümjét, amit még követett néhány, egészen a 2017-es Shimmering Heat-ig, illetve 2008-ban a L’Oreal Paris szépségnagykövete is volt. Ezt követően azonban nem történt más újdonság, miközben gombamód nőttek ki a földből körülötte a celebmárkák, gondoljunk csak Kylie Jenner szépségbirodalmára, ami már 9 éve köztünk van, vagy Rihanna Fenty Beauty márkájára, ami szintén nem tegnap, 2017-ben indult.
Mára úgy tűnik, a vásárlók már inkább belefáradtak az újabbnál-újabb celebmárkák iránti rajongásba, Brad Pitt arcápolói például különösen hűvös fogadtatást kaptak. Épp ezért meglepő, hogy mindenki Queen B-je miért most, e trend hanyatlásakor vág bele a samponbizniszbe? Tőle ennél úttörőbb és formabontóbb lépéseket várnánk.
Persze ki tudja, mik lesznek az újdonságok közt, hisz arról egyelőre még nem osztott meg információkat követőivel.