Húsvétolás Lush módra – vidám csibék, mókás nyuszik lepték el a Lush polcait
Te is érzed már a tavaszt a levegőben, ugye? A Lush-nál biztosan, mert idén húsvétra egy igazán kreatív, illatos, bolondos kollekcióval rukkoltak elő.
sephora
2013.02.25. 09:00
A Müller saját márkás terméke barátságos, 600 Ft-os áron. Korábban már teszteltem a drágább árfekvésű tusolóolajokat (pl. La Roche-Posay, Sebamed, Nivea) de azok nem győztek meg. A legnagyobb csalódás a LRP volt, illata az étolajra emlékeztetett és horror ára van.A Rossmann saját márkás olajtusfürdője is nagyon jó, de az Aveo mégjobb!Ennek használat közben jobb az illata (de fürdés után már ennél sem érezhető) és jobban 'olajoz' - de mindezt ragacsos utóérzet nélkül. Ha utána nem használok testápolót, akkor is jól viseli a bőröm és nem szárad ki olyan hamar.A csomagolása ennek sem olajtusfürdő-barát, óvatosan a hazaszállítással, mert szivároghat a kupaknál. A flakonon lévő lyuk túl nagy, emiatt nagyon meglódulhat és hamar elfogy.Az 5 csillagot a csomagolási problémák ellenére megkapja. Újra fogom venni!
Szépségápolási tippjeink
Te is érzed már a tavaszt a levegőben, ugye? A Lush-nál biztosan, mert idén húsvétra egy igazán kreatív, illatos, bolondos kollekcióval rukkoltak elő.
Egy korszak zárult le a szépségápolás világában: lejárt a legendás SkinCeuticals CE Ferulic szérum szabadalma.
Van valami igazán varázslatos abban, amikor egy egyszerű zuhanyzás egy pillanat alatt vidám kalanddá alakul. Képzeld csak el: a fürdőszobád megtelik édes, gyümölcsös illatokkal, mintha