Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
Josie
Egyedülálló kezelés, mely északi bogyós gyümölcsök és növények kivonatait és vitaminokat tartalmaz.
Azonnal táplálja a hajat és a bőrt, nedvességgl tölti fel és védi a káros környezeti hatásoktól.
Kiszerelés: 125 ml
Utoljára szerkesztve: 2021.12.20. 16:31 - 2021.12.20. 16:31
Annak idején nagyon jól esett mind az arcomra, mind a hajamra tenni, könnyű volt, frissítő, hidratált. Ahogy haladtunk az időben, valamiért ezt egyre kevésbé éreztem rajta és, amikor elfogyott kikopott a vágyaimból az újravételének a gondolata is.
2014.10.05. 19:09
Nem akarom lehúzni a NS termékeket, de ez sem jött be, ahogy a samponjuk sem. :( Annyi csodálatos összetevő és illat itt is, de semmi hatás. :( Leginkább hajra használom, félig van az üvegcse, de mintha semmit nem tennék a hajamra...... Szó szerint, mintha a semmit tenném a hajamra..... Pedig annyira szerettem volna szeretni, de gondolom ennyi idő után már látszódnia kellene valami hatásnak.....
Utoljára szerkesztve: 2013.10.09. 08:16 - 2013.09.06. 05:54
Főként testre használom. Összességében nem rossz, felfrissít, hidratál és nagyon kellemes illata van! Én Oroszországban viszonylag olcsón hozzájutottam, már viszonyítva a többi nyugat-európai méregdrága natúr összetevőjű kozmetikumokhoz. Ezt az árat megéri, de komolyan kiszáradt bőr esetén egy zsíros krémmel nem veszi fel a harcot (mondjuk nem is arra gyártották). A hajamon is kipróbáltam de nagyon változást nem vettem észre, gondolom több idő kellenne ehhez. Dekoltázsra is nagyon jó, még az apró pattanások nyomait is gyógyítja, ám csodát ne várjunk tőle! Majd még meglátom, hogy újraveszem-e. :)
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.