Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
ViKimi
Hidratáló ajakbalzsam, mely természetes fényt kölcsönöz az ajkaknak.
14 árnyalatban kapható, melyek között színtelen illetve gyöngyházfényű árnyalatok is megtalálhatóak.
2022.07.20. 07:06
Blow up árnyalatban van meg miniben, de annyira tetszik, ha elfogy szeretném a nagy verziót is!
2020.10.10. 15:23
Egy mini triót vettem akciósan a hivatalos oldalról. 3 szín: clear (vagyis színtelen), flesh3 és blow up színekben. A cleart használtam, amikor bejött a hűvösebb idő (a kánikulához képest) és egyik nap elfelejtettem eleget inni, és úgy kicserepesedett a szám, ahogy csak nagyon ritkán szokott. Páncél lett az ajkaimon az elhalt sejtekből és semmi nem tudta felpuhítani. Egyedül ez a balzsam volt rá képes és amivel majd egy hetet küzdöttem, azt 2 nap alatt teljesen rendbe tette. A blow up-ot egyszer használtam, az kicsit tompítja a szám színét, de el fogom fogyasztani. A flesh3 viszont nagyon szép, pedig sötétnek tűnik magában a tokban, ajkaimon sötét pirosbarna. Egy negatívumot mondhatok, hogy nagyon gyorsan fogy a puhasága miatt. Viszont ez a lágyság, ami miatt ápolóként hatásos. Szóval mégis jó így. Teljes áron és nagy kiszerelést nem fogok venni a macerás és lassú beszerzés miatt, pláne, ha bevezetik a vámot minden EU-n kívülről érkező árura ártól függetlenül. Ja, és a műanyag flitterek a csomagolásban: nagyon jópofán néz ki, kicsit bosszantóak és semmi értelmük nincs. Sőt, emiatt sem szeretnék többet ilyen cuccot, hiszem felesleges, szétszóródhat és valami állat megeszi, mert azt képzeli eledel. Emiatt szívem szerint lehúznék egy csillagot, de maga a kence tök jó.
Nézd meg mások eladó kozmetikumait, vagy add el a saját termékeidet.
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.