Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
Premiomed
Eltávolítja a szennyeződéseket, a felesleges zsírt és a smink maradványait, hatékonyan használható sminklemosóként, borotválkozás után vagy arclemosóként, segíti a hidratáció folyamatát. A ZO Skin Health három állomásos protokolljainak első szakaszához, a három lépésből álló (tisztítás-radírozás-faggyúkontroll) bőrelőkészítéshez tartozó készítmény.
2024.03.09. 10:59
Praktikus gazdaságos kiszerelés. Tényleg elég egy borsónyi mennyiség, arc és sminklemosáshoz is tökéletes! Nem szárít, nincs húzódó bőr, én nagyon szeretem.
2024.02.12. 20:08
Nem szárít,nagyon hatékony és még a vízálló szempillaspirált is lehozza. Én reggel este ezzel mosom az arcom. Elòtte LRP Effaclar mosakodóm volt évekig,hogy ne legyen semmi pattanás v ragya az arcomon...azzal nem is volt. De ezzel sem. Én bár már lassan 1 éve csak ZO kremeket használok,meg vagyok vele elégedve. Fél borsónyi elegendő,felhabosítani és gyönyörűen tisztít.
2023.07.29. 18:31
Ahogy előttem is mondják tényleg elég egy kis adag is. Jól tisztit és nem hagy száraz érzést maga után. Az olajos arctisztíó után használom és bevált. Lustább napokon anélkül is megállja a helyét, az olaj csak a lelkemnek kell, én úgy érzem 100%-osnak.
2023.02.16. 11:49
Rengeteg habos tisztítót kipróbáltam már, de mindig visszatérek ehhez. Ugyanis tényleg nagyon jól tisztít, és az állaga is olyan, hogy kevés is elég belőle.
2022.08.21. 08:06
Luxustermék, de az egyik legjobb a piacon. Nagyon jól habzik, nagyon jól tisztít. Egy fél borsónyi is elég egy alkalomra. Szóval összességében nagyon gazdaságos, bár az ára húzós. Radírral és korongokkal érdemes együtt használni.
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.