MiN New York

Parfümmárkák
Parfüméria

Chad Murawczyk, a MiN New York alapítója és vezérigazgatója két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a szépségápolási termékek piacán. 2014-ben indította el a 11 illatanyagot tartalmazó illattörténetének 1. fejezetét, mely az utazásokról, és izgalmas útvonalakról szól. 2015-ben útjára bocsájtott 2 kollekciójában az öt érzék újraértelmezéséből indult ki, ami a 3. fejezet első darabjában csúcsosodott ki 2017-ben, a misztikum mezsgyéjére kalandozva. A MiN New York bevallott célja, hogy felidézze elfelejtett érzéseink transzcendentális emlékeinek-lenyomatait. Chad Murawczyk filozófiája roppant egyszerű: „A világnak nem több termékre, hanem jobb termékre van szüksége”. Minden egyes kiadványa egyszeri és megismételhetetlen az egész világon, újrakiadásukat nem tervezi. 

Krémek