Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
jkrisztie2
Limitált kiadás.
2015.11.15. 15:48
Imádom az Alverdét, de ez a termék teljesen haszontalan. Az illata nagyon jó, csak érdemben semmire sem használható.
2014.07.18. 10:13
Nagyon jó az illata,de a hatása engem nem győzött meg.. Ha magamra fújom,ragacsos lesz tőle a bőröm.Az illata csak a fújás pillanatában érződik,s utána valahogy elillan.
2012.07.25. 16:26
Alapjáraton elégedett vásárlója vagyok az alverde temékeknek, de ez a testpermetekre nem lesz érvényes, úgy látom... Nekem nem tetszik az illata, valahogy számomra fullasztó... :S Mondjuk nem túl tartós, kb. 10 percig érezni, de hát akkor sem frissít fel. :S Kár érte... Az árát meg sokallom...
Utoljára szerkesztve: 2012.07.12. 22:28 - 2012.07.12. 22:27
régen vettem, de valahogy nem tetszett..az illat hamar elillan, ráadásul tele van alkohollal ami szárít illetve nyáron fényérzékennyé teszi a bőrt..az enyém először szoba majd toalett illatosítóként végezte...
Utoljára szerkesztve: 2012.07.09. 10:37 - 2012.07.09. 10:22
Számomra sajnos csalódás volt, pedig imádom a grapefruit illatát.Az üzletben lecsavartam a tetejét és úgy szimatoltam meg, ami akkor tetszett, de itthon kipróbálva a bőrömön meg a levegőbe fújva...engem az ázott kutyaszagra emlékeztet, szerintem a bambuszkivonattól van, az nem kellene bele. :) És tényleg nem tartós az illata. Nem nagy eresztés.Maximum légfrissítőnek fogom elhasználni, ha már megvettem.
2012.07.09. 08:23
Az illata kellemes, friss :) en a hutoben tartom ;) az illata valoban par masodperc alatt elillan, de nem is ez a celja, hisz nem parfum... en szeretem, ujravasarolom :)
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.