Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
siss
Utoljára szerkesztve: 2024.10.24. 19:04 - 2024.10.24. 11:01
Bevallom a lovacskás csomagolásnak nem tudtam ellenálni, a gyerek részlegen leltem rá, de már 35 elmúltam, még belőlem is előjött a kislány én. Egy ilyenért megőrültem volna kiskoromban, nagy ló rajongó voltam. Kellemes virágos illata van enyhe vaníliás beütéssel, ami halványan érződik a használata után.
Utoljára szerkesztve: 2024.10.24. 12:48 - 2024.06.12. 16:54
Néha nagyon sajnálom, hogy felnőttem. Sőt, túlhaladtam egy bizonyos koron is már. Mindazonáltal mai napig képes vagyok belső, lelki, gyermeki énemhez visszatérni és rettenetesen örülni az ilyen termékeknek. Olyannyira, hogy az a gyermeki láz elkap, mint valamikor egykoron, ha egy ilyen számomra izgalmas dologgal találkoztam. Nem egy nagy szám a tusfürdő, de enyhén trópusi, virágos, gyümölcsös illata megszólítja a belső gyermeket, aki ujjongva tapsolt a DM-ben, ahogy meglátta ezt a lovacskás tusit. Hatása jó, illata nem erős, viszont nagyon kis kedves, friss, állaga kellemes, a bőrnek határozottan finom érzés. Tisztít, zselés-habos, nem szárít. Nagyon tuti. A belső kis hercegnő a lelkem mélyén boldog tőle, vidám, mert kis lepkeszárnyakon, virágszirmokon, lovacskák hátán száguld a végtelen réteken és nevet, mosolyog, él, úgy igazán. Mit nem adtam volna gyermekként ilyen "csodaszerért ". Nekünk csak az elefántos Gabi szappan és sampon volt.( Megvallom, imádnám azt is most)Szóval kis vidám pillanat egy lassan középkorú nő életéből, akinek épp nem is volt szüksége új flakon tusfürdőre, de berántotta a jól kitervelt marketing, de mégsem bánja egy cseppet sem. Lennék újra egy kis időre gyermek.
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.