Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
Hidratáló tusfürdő micellás technológiával. Gyengéden tisztítja a bőrt, nem tartalmaz szulfátot.
2022.01.05. 08:56
Nagyon szerettem, nagyon jó illata van, nem szárította a bőrömet.
2021.08.20. 17:00
Nagyon nagyon tetszik az illata, klasszikus szappan-púder illat keveredik benne. Számomra a leges legjobb tusfürdő, amit valaha használtam, az illata tartós. Nagyon szeretném újra venni de sehol se találom már.. :(
2020.04.20. 17:24
Online rendeltem meg a terméket a hangzatos neve miatt, de az illatával sajnos nem tudok megbarátkozni. Nem tudom mihez hasonlítani, egyszerúen csak kellemetlen nekem. A sima Dove-nak szerintem jobb a hidratáló hatása, de ez sem szárít, úgyhogy rosszat nem tudok rá mondani, az illatát leszámítva.
2020.03.16. 10:21
Jó illatú tusfürdő, az anti-stress hatásról nincs tapasztalatom viszont.
2020.02.10. 17:05
Engem az "anti-stress" hatás ösztönzött a vásárlásra, illetve hogy Dove termékről van szó. Nyugtató hatást nálam nem váltott ki, viszont nagyon jól habzik, és tisztít. Friss, tiszta illata van, de ha "anti-stress", én maradok a levendulánál.Egyenlőre nem érzek késztetést, hogy újra vegyem, mert a márkán belül vannak jobb illatú, és krémesebb állagú tusik.
2019.12.12. 12:01
Kedvencem lett! A régi Dove tusikat nagyon nem kedveltem, mert valahogy sose tisztítottak igazán jól, de ez, mivel szulfátmentes mégis adtam egy esélyt, és nem bántam meg. Használat során nem szárítja ki a bőröm (mivel szulfátmentes), így a viszketés is megszűnt, közben mégis nagyon jól tisztítja a zsíros bőrt.Azóta, hogy megtaláltam nem is vagyok hajlandó más fajtát használni.
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.