Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
Mancsa
Bio kávébabkivonattal, extra adag frissítő mentollal és energizáló gyömbér, csalán és guarana keverékével. Tökéletes választás az elhalt bőrsejtek eltávolítására, a friss fodormenta és mentol intenzív aromáival.
2020.12.18. 11:31
Hát, én is kávéillatú termékre számítottam, de nem azt kaptam, viszont nem rossz. Kicsit jobban érezni benne a kávét, mint arclemosó társában, kicsit jobban is élénkít, nagyon apró, finom szemcséi vannak, így kellemesen, épphogycsak dörzsöl. Arcradírnak szerintem korrekt, bár az ár-érték arány nem a legjobb, szerintem ilyen szintű terméket olcsóbban is lehet kapni. Lehet, hogy nem bio összetevőkkel, de ez esetben talán ez nem is nyom annyit a latban, mint mondjuk egy arckrémnél.
Utoljára szerkesztve: 2019.10.26. 15:39 - 2019.10.26. 12:26
Tegye fel a kezét, aki a képen lévő kávébabok, meg a "coffee espresso" szó alapján sötétbarna, kávéillatú termékre számít! Igen, én is így voltam vele, de a termék nem ilyen! Krémfehér színű, mentás, "növényes" illatú arcradír, a kávé illata pedig gyakorlatilag nem is érződik benne, mindössze néhány apró barna szemcse árulkodik arról, hogy van benne kávéőrlemény. Beletelt egy kis időbe ezen a csalódáson túljutni, még szerencse, hogy szemet gyönyörködtetően szép az INCI-je, szuper jól eltalált a dörzshatása (nagyon finomra őrölt, pont megfelelő mennyiségű, nem karcoló habkő, amire egy kis szalicilsav is rásegít), és valóban frissítő hatásúak az összetevői (menta, guarana, gyömbér, koffein, feketebors). Ezekért a tulajdonságokért adom meg neki az öt csillagot, de azt szeretném kérni a Dr. Organictól, hogy legközelebb ne tessék már olyan grafikai és verbális elemekkel hirdetni egy terméket, ami megtévesztő!
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.