Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
FrauNika
Parfüm-mentes Hydro boost krém-gél könnyű, krémes állagú és hosszantartó hidratáló hatást biztosít. Azonnal felfrissíti a bőrt és 24 órás intenzív nedvességet biztosít. A bőr sima, rugalmas és felfrissült.
2024.07.12. 12:25
Nagyon szerettem ezt az arckrémet, itta a bőröm. Szeretek új kencéket kipróbálni, de ehhez valahogy mindig visszatértem. Nem tudtam, hogy változtattak ezen is :/
2024.05.14. 23:05
Nagyon szerettem a régi formulát. Az új sem annyira rossz, de valahogy régebbit jobban kedveltem.
2024.03.25. 10:11
Meg nem is próbáltam ezt a régi verziót nemrég találtam egyet a dmbe. Nagyon tetszik nem okoz pattanásokat sem irritációt és nekem a hidratáló hatása is elég. Az új krém gél verzióját nem fogom tudni használni mert isopropyl palmitat van benne a legelején ami biztos kicsapna ugyh majd a water gélt fogom megvenni.
2024.02.24. 18:17
Imádtam ezt a krémet, bárhova mentem előtte be tudtam vele kenni az arcom mert egyből beszívta a bőröm és nem volt diszkógömb a fejem… DE.. sajnos megújították, a szép csomagolását is otrombára cserélték, de ez lenne a kisebb probléma.. teljesen más állaga lett, alig szívja be a bőröm és utána is csillog, fényes, zsíros marad… csalódás.. miért van az hogy ha valami beválik akkor elrontják??
2024.02.20. 09:22
Az egyik legjobb géles állagú arckrém, amit valaha használtam. Könnyen beszívódik, nem hagy maga után ragacsos érzetet, még úgy sem, hogy több szérumot is rétegezek alatta. Éjszakára nekem tökéletes választás.
2024.01.22. 15:23
Könnyen felszívódó,isteni illatú, kellemes puhasàgot adó krém, imádom!
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.