Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
nagyszandi94
Egy lépésben teszi kezelhetőbbé és rögzíti a göndör fürtöket, kondícionál. Nem zsírosít, nem nehezíti el a hajat. Volument, lágyságot ad. Úgy kívül, mint belül kezeli a hajat. A vizes fázis belülről hat aktív kondícionáló összetevőkkel és fehérjékkel, melyek javítják a hajszerkezetet. A zöldtea kivonat erősíti a hajat, és optimális kondícionálást biztosít. A szilikon-fázis külsőleg ápolja a hajat: Lággyá, fényessé, volumennöveltté teszi azt. A fésülést megkönnyíti. Nem kell kimosni.
2014.07.18. 18:09
most éppen én is ezt használom:D nekem nagyon bejön hogy nagyon könnyű vele kifésülni a gubancolódó hajam, ha nem szárítom utána meg akkor nagyon szép hullámos lesz( igaz hamar kilógja magát) Hatalmas adag, szerintem, nagyon sokáig elég. Főképp azért vettem meg, mert már untam a nehéz balzsamokat, meg már túl hamar zsírosodott a hajam, balzsam nélkül viszont reménytelen kifésülni. A szilikon miatt nem fogom újravenni.
2013.10.04. 12:54
nekem ez az egyik kedvenc hajápolóm .fodrászkellékesnél vettem ,kb egy éve és még mindig van benne :) nem zsírosítja a hajamat, ellenben olyan puha és száldosó lesz tőle, el sem hiszem hogy ez a z én hajam :) könnyen fel lehet rázni, és nagyon finom az illata. félhosszú hajra kb 3-4 fújás elég .
2012.12.04. 20:29
Úgy éreztem szüksége van a hajamnak egy kondicionálóra és a fodrászkellékesnél őt szúrtam ki :) Én törölköző száraz hajra szoktam fújni szárítás előtt. Könnyen kifésülhetővé teszi a hajam és mellette táplálja is, érezhetően puhább lesz. Az illatát is nagyon szeretem :)
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.