Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
Hecate
Az első használattól kezdve puhítja és hidratálja a bőrt.
Utoljára szerkesztve: 2022.02.14. 19:13 - 2022.02.14. 19:10
Én egy fehér flakonban vettem ugyanezr a terméket, gondolom, csak a flakonja más.Maga a termék olyan közepes, nehéz eldönteni mert csak néhány alkalommal próbáltam, egy olyan hirtelen kell valami felindulásból. Azután visszatértem a megszokott testápolómhoz.Nem adott túl nagy élményt, sem különös komfortérzetet, de a bőrömet sem hidratálta eléggé. Viszont előnye, hogy nagyon könnyű állagú, gyorsan beszívódik. Felkenéskor kicsit el kell dörgölni a fehér masszát, olyan, mint a patikai kikevert ápoló krém, de nem ragad.Illata diszkrét, kellemes.Talán tavasszal, melegebb időben teszek vele még próbát, mert jó nagy a flakon.Eddig 3*
Utoljára szerkesztve: 2019.11.30. 00:47 - 2018.06.13. 18:53
Szívesen keresem és próbálgatom a Q10-es termékeket. Örömömre a szokásos (400 ml-es) mennyiség barátságos áron. Illata diszkrét, krémes. Állaga is finom krém. Az én száraz bőrömet érezhetően hidratálja, gyorsan beszívódik, ragacsos érzet nélkül. A pumpa jól működik.Annyira szeretem, hogy néha simán kézkrémnek is használom.FRISSÍTÉS: Volt egy ici-pici begyulladt anyajegyem, nem kentem semmivel, de persze a testápolót magamra amúgyis használtam és szépen rendbe szedte. Kedvelem. Ha kifogy a flakonját befogom másra.Jó tudni: Használat után némi krém elkezd lógni a pumpáján - néha azután is, hogy letöröltük.Hamar elfogyott. :) Annyira szerettem. Amennyiben látom még újraveszem.FRISSÍTÉS: Egyenlőre nem látom sehol a belvárosban. A flakonja jelenleg tusfürdőt tárol a kád szélén.
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.