Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
zdoreebaba
2023.05.05. 17:38
Kedvenc arctisztítóm volt, szép volt tőle a bőröm. Talán 3 éve nem lehetett kapni. Nagy örömömre a májusi katalógusban újra kapható, megrendeltem az egész szettet.
2019.08.07. 11:33
Zsíros bőrt nagyon jól szárítja mattítja, illata nekem nagyon bejött de tényleg nagyon csípi az ember szemét ha valahogy mégis odakerül. Pumpás kiszerelés nagyon praktikus, zselés állagát is szeretem, jól habzik.
2018.12.05. 21:26
Ezt és a tisztítóradír testvérét használtam egy hétig... se. Fogalmam sincs hogy mi, de olyan allergiás reakciót váltott ki az arcbőrömön ez a termék, hogy 1 hónapig kínlódtam vele. Fehér kb. 2-3 mm átmérőjű lapos tetejű (mint egy fennsík) hólyagok jelentek meg az arcomon. Nem lehetett őket kinyomni, csak tűvel sikerült. Kínszenvedés volt. Akinek érzékeny bőre van, szerintem ne próbálkozzon vele. Én a piacról is kitiltatnám ezt a terméket.
2018.11.20. 20:48
Használat után szárítja a bőrt, nem árt utána egy arckrém. Az illata jó és az állaga is. A pumpás nyomó nagyon praktikus. Óvatosan kell felvinni az arcra vigyázni kell hogy szembe ne kerüljön mert iszonyúan csíp.
2018.08.18. 11:29
Nem éreztem különbséget amitől ez jobb lenne bármely más arctisztítótól. Szeretem a pumpás adagoló fejét,tisztít és az illata sem rossz. Viszont szembe ne kerüljön mert nagyon csíp.
Utoljára szerkesztve: 2018.05.22. 20:39 - 2018.05.22. 20:38
Nagyon szerettem, bár egy kicsit fura az illata, én odavagyok érte :) Tisztító hatásával nagyon elégedett voltam, egy egyszerűbb nappali sminket csodásan eltávolított mindenféle sminklemosó nélkül. Pumpás kivitelért + pont.
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.