Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
Runway
Gyengéden tisztítja, tonizálja és feszesebbé teszi a bőrt.
A thai dinnye és citromolaj kellemes aromája felfrissíti és Tahiti atmoszféráját idézi.
Utoljára szerkesztve: 2018.01.03. 09:39 - 2017.07.20. 18:57
Impulzus vásárlás volt. Egy gyógyszertárban láttam meg leértékelve, és annyira "extra" ízesítésekkel kínálták magukat ezek a tusfürdők, hogy nem bírtam ellenállni. Vettem egy csokis epreset, egy citromfű vaníliásat, és egy lícsis málnásat. Sosem voltam egy tusfürdő, szappan mániás, de bevallom ezek a termékek levettek a lábamról. A nap fénypontja az esti zuhany, annyira isteni illatuk van, és olyan selymes érzetet hagynak maguk után, és annyira megfogalmazhatatlanul extra élmény a zuhany ezzel a tusival, hogy nem is értem mit tud, ami annyira extra. Tényleg csak azt tudom kiemelni, hogy isteni illata van, és nagyon bársonyos a textúrája. Még szerencse, hogy nagy kiszerelés, így jó sokáig elég lesz, de ha látok még biztos veszek más fajtát is. Azt hiszem megtaláltam a kedvenc tusfürdőm. Ilyen sem volt még. Frissítés: Gyanúsan gyorsan fogyott, mire kiderült, hogy a párom is rájár a tusfürdőmre. Sosem fordult még elő, hogy az enyémet használta volna, de az ő szavaival élve: "annyira jó illata van zuhanyzás közben", hogy rákapott:).Frissítés: Még mindig imádom, és csak ezt használja az egész család. Az összes illatot próbáltam már, és max.abban tudok sorrendet állítani, hogy melyik kellemesebb illatú. Be van tárazva egy csomó itthon. Nem tudom ezzel van-e összefüggés, de egy ideje nincs szükségem testápoló használatára.
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.