Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
Könnyű textúrájú formula, mely rendkívül nagy koncentrációban (5%) tartalmaz koffeint, zöld teából származó, nagy tisztaságú EGCG-vel kiegészítve. Csökkenti a szemkörnyéki pigmentációt és puffadást.
2025.04.10. 15:14
Karikákra ez,sem más koffeines szérum nem vált be eddig. Viszont ettől a koffeines szérumtól volt eddig a leglátványosabb szempilla növekedésem,ezért a 4*. :)
2025.03.18. 21:25
Sajnos annyira nem vált be mint vártam, szinte semmi hatást nem tapasztaltam a használatakor.
2024.09.16. 09:52
Elhasználtam, de úgy igazából semmilyen hatást nem vettem észre. Nem lettek halványabbak a szemem alatti karikák és frissebb sem lett tőle a kinézetem.
2024.05.20. 10:10
Amiko anno megjelent, lecsaptam rá, többszőr is vásároltam és azóta több más márka hasonló csodáival is megismerkedtem, ez mégis mindig visszatérő vendég a fürdőszobámban! Imádom!!
2024.04.24. 07:32
Semmit nem segített a szem környéki sötét karikák megszüntetésében, sőt inkább olyan, mintha erősítené őket. Többen is megjegyezték, amióta használom, hogy karikás a szemem. A másik problémám, hogy halvány barna szilárd réteget hagy a bőrön a száradás után, kb. 2 héttel a felbontás után.
2024.01.12. 14:04
IMÁDOM! Nem vártam tőle csodát, de nagyon kellemes meglepetés volt a hatása- hűsít, baromi jó érzés a szemem alatt, csökkenti a karikákat és a reggeli pufiszemeknek is búcsút intettem ennek hála:)) néha az egész arcomra is kenem, hátha ott is lesz valamicske folthalványító hatása, de alapvetően reggelente kenegetem a szemem alá, és abszolút elégedett vagyok. Többször is újravettem már, és még fogom is:)
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.