Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
lovecreams
Gazdagon hidratáló rúzs, ami puha és fényes ajkakat eredményez. Formulája A, C és E-vitamint tartalmaz. SPF20-szal a megnövelt védelemért.
12 árnyalatban kapható
2019.08.09. 07:17
én egy neonszínű világos rózsaszínt választottam. inkább ajakápoló mint rúzs, csíkosan fed, semeddig sem tart.....
2018.07.11. 08:37
Mi amor (420)-as árnyalatát választottam. Narancssárgás korallos szín. Felkenve tényleg nagyon soft. Enyhén látszik a színe, picit csillámos és fénylő. Nagyon jó az illata és engem nem zavar az íze. Kicsit hidratál is egyben. Viszont ez a rúzs se tartozik a nagy tarósok közé. Olyan mint egy színezett ajakápoló
Utoljára szerkesztve: 2018.12.04. 09:36 - 2018.06.02. 13:11
Amolyan "nyári, táskába dobálós" rúzs, vegyes összetevőkkel, amin az SPF 20 nagyot javít.A 205, 220 és a 405 lett a kiválasztott, mindhárom igazi nyári árnyalat a mindennapokra, de nyaraláshoz is jól jöhet, amikor azt szeretnénk, hogy valamivel egy kicsit megszínezzük az ajkainkat, de csak softosan.Felkenve erőteljes hidratált érzést eredményez, azaz nem olyan, mintha nem is lenne az ajkunkon semmi.Valamiért az Astor képtelen leszokni arról, hogy ne tömje tele parfümmel a rúzsait, sajnos ez itt sincs másként. Tilos az ajkakhoz érni a nyelvünkkel, mert olyan hatást vált ki, mintha a szánkba fújtuk volna tévedésből a parfümöt. Azt hiszem, itt le is állok az Astor pult előtti, szájra való termékek nézelődésével, mert engem ez eléggé zavar. Igaz, erre már a lehetőség is korlátos, mivel az egyik népszerű drogériánk időközben megszüntette a forgalmazását.
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.