
Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
Heli
A Dove Colour Care Expressz Hajpakolást kifejezetten a károsodott haj helyreállítására fejlesztették ki. Sampon használata után tegyen egy kis mennyiséget a tenyerébe, majd oszlassa el vizes haján a hajszálak közepétől a hajvégekig. Hagyja hatni 1-3 percig, majd alaposan öblítse ki!
Kiszerelés: 180 ml
2014.08.21. 15:18
A DM-ben 430 Ft-ért jutottam hozzá, finom az illata és nem zsírosította a hajamat, nem is szárította és az illata sem erős, csak az összetevői miatt nem 5*-os.
2013.10.13. 06:19
Havonta egy alkalommal a dm-ben 840 ft, amúgy 1400 ft a Tescoban pedig 1100 ft. Szóval, felkenem szépen, rajta hagyom 3 percig, lemosom és semmit sem érzek vagy látok a hajamon. A dm balea 650 forintos szilikonmentes hajpakolása sokkal jobban hidratál. (szerintem).. Igazság szerint elhasználom, nem dobom ki, de nem egy nagy csoda. Az illata sem a legjobb.
2013.03.06. 18:26
Na ettől többet vártam mint amit produkált.Nem olyan selymes tőle a hajam mint a balea hajbalzsamtól és nehezebben is volt kifésülni, de az illata nagyon jo.
2013.01.17. 18:03
Régen amikor vörösből lettem sötétbarna, eléggé megviselte a hajamat a procedúra... Ennek a lánykori verziója hozta teljesen rendbe a károkat, így nem kellett vágni. Jó pár hónapja, nagyon akciósan megláttam újra a Rossmannban. Meg is vettem, imádtam, aztán megismertem a Lattét és őt hanyagoltam. Igazából a drogériások közül szerintem ez az egyik legjobb pakolás. Nem zsírosít, ápol, jó az illata, puha, selymes lesz a hajam tőle. Az ára sem vészes mondjuk, bár a Latte jóval olcsóbbra jön ki. Egyedül ezért nem veszem meg újra.
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.