Újdonság: St. Tropez Sunlit skin bronzosító szérum & önbarnító
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
Maddie
Szabályozza a faggyútermelést, véd az UVA és UVB sugarak ellen és kellő nedvességgel látja el a bőrt.
2 árnyalatban kapható: 21 Light Beige és 23 Beige
2019.04.26. 16:49
Mivel már hatalmas foltban kilátszik a pan alja, és a feltöltő is én voltam, azt hiszem, ideje lenne véleményezni.Két árnyalatban kapható csak, az én hófehérke bőrömhöz ennek ellenére tökéletes a 21-es árnyalat. Az SPF50 nagyon megnyugtató tudat (ez is volt eredetileg a legfőbb indok, ami miatt megrendeltem), és a bőröm kifényesedését is kitolja úgy 2-3 órával, bár ez nagymértékben függ attól, hogy milyen krémet használtam, milyen fényvédőt, és milyen az időjárás (és van ennél jobb mattító púder is, azt hiszem). A dobozka nagyon praktikus, felnyitva tükör van a tetejében, egy felnyitható kis tetőn ül a szivacs (ami számomra használhatatlannak bizonyult, ecsettel jobban szeretek púderezni), és alatta van a púder. Szimpatikus ez a higiénikus megoldás.Ami viszont zavar: 1. van az összetevőlista végén némi parabén. 2. Bár az oldal tanúsága szerint is sok termékben van barium sulfate, valahogy zavar a gondolat, hogy egy olyan termékben, ami felvitel közben biztosan száll és belélegzem, benne van, ráadásul ennyire előkelő helyen. Ezt a két dolgot leszámítva még azt is megmerem kockáztatni, hogy egyébként szimpatikus az összetevőlistája.Kicsit nehéz most eldöntenem, hogy hányast adjak neki. Nem utáltam, közel sem, de újra biztosan nem venném, az összetevőlistával kapcsolatos két problémám miatt. Hát, legyen mondjuk 3-as (mert a 4-es már túl közel lenne az 5-öshöz).
Szépségápolási tippjeink
Most, hogy itt a tavasz, a márka egy izgalmas újdonsággal rukkolt elő, amely az arc önbarnítását emeli új szintre. És nem egyedül érkezett.
A skinimalizmus 2.0 egy olyan friss, könnyed irányzat, amely nem elfedni akar, hanem kiemelni.
A környezettudatos vásárlók joggal várják el, hogy a kozmetikai márkák is felelősséget vállaljanak a bolygónkért – legyen szó az összetevők etikus beszerzéséről, a csomagolások fenntarthatóságáról vagy a gyártási folyamatok környezetbarát megoldásairól.